בזמן שעל המסך אתמול (ראשון) ב-"הכוכב הבא״, השופט איתי לוי לא עצר את הדמעות לביצוע המרגש של אגם בוחבוט, באותה שעה בדיוק הזמר כיכב בכלל על במה אחרת. אתמול עלה לוי על במת התאטרון הלאומי הבימה בתפקיד קזבלן וחזר לשחק במחזמר לראשונה מאז פרוץ המלחמה. לוי יצא אל הבמה במערכה האחרונה עם חולצה הקוראת להשבת החטופים- BRING THEM HOME NOW ודסקית על צווארו.  

איתי לוי (צילום: יח''צ טבע)
איתי לוי (צילום: יח''צ טבע)

מי שצפתה שצפתה מהקהל במחווה המרגשת שעשה הזמר על הבמה, היא לא אחרת מבת הזוג החדשה אור שרביט, ששיתפה בגאווה תיעוד של בן זוגה על הבמה ברשתות. אחרי שערך לה בשבוע שעבר הכרות עם חברו, הזמר ליאור נרקיס, לוי גם הציג את כוונותיו הרציניות בזוגיות ולקח את שרביט מאחורי הקלעים להציג לה את כל הקאסט. הקשר בין השניים, פורסם לראשונה בחודש נובמבר כשהזוג הכיר דרך חברים משותפים. שרביט, בת 22 ומתגוררת בבאר יעקב ונראה שזו הזוגיות הרצינית הראשונה של לוי מאז נפרד מארוסתו לשעבר הדר חיון בדצמבר 2019.

אור שרביט מתעדת את בן זוגה איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אור שרביט מתעדת את בן זוגה איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לוי מצטרף לשורה של סלבס שמנסים בכל דרכם להעלות למודעות את החטופים שעדיין נמצאים בשבי העזתי כבר מעל ל-70 ימים. בשבוע שעבר, זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול", יובל מעתוק, העלתה לרשתות החברתיות סרטון בו היא לבושה בשמלה איתה יצאה מהבית בתור הזוכה הגדולה של העונה כשהיא מוקפת בתמונות החטופים וזועקת להשיב את השבויים הביתה בהקדם. עוד קודם לכן, הגיעה זוכת הריאליטי לקבלת הפרס הגדול שלה במשרדי "רשת 13" כשהיא לובשת את החולצה להשבת החטופים.