השחקנית ניב סולטן לוהקה לסרט ההמשך של "הבחורים טובים" שיצא לפני כשנה והפך לסרט הנצפה לשנת 2022. אלא שלא מדובר בעוד סתם ליהוק, אלא ברגע מכונן בקריירה של הכוכבת הבינלאומית, שתשחק לצדו של בעלה מאור שוויצר ותגלם את השידוך של ברוך, אותו מגלם בעלה. ומדוע מדובר ברגע מכונן? ובכן, השניים הולכים להתאחד על המסך לראשונה מזה שבע שנים. בפעם היחידה והאחרונה ששיתפו פעולה, הדבר הוביל לנישואים וזוגיות פוטוגנית במיוחד. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Niv Sultan‎‏ (@‏‎sultaniv‎‏)‎‏

"שבע שנים אחרי הפרויקט האחרון שעשינו יחד וגרם לנו להפוך לבעל ואישה, סוף סוף חוזרים לצלם יחד", כתב שןויצר בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. הפרויקט הקודם של השניים היה צילומי הסדרה המצליחה "יש לה את זה" של קשת 12, שהקנה לסולטן תהילה ומעמד ונחשב לתפקיד הפריצה שלה, לפני שלוהקה ל"טהרן" שנתנה לה שם עולמי. השניים שיחקו זוג וכמו בכל תסריט טוב, הפכו גם לזוג בחיים האמיתיים ובהמשך כמובן, גם התחתנו. הצילומים לסרט החדש יצאו לדרך בעוד חודש. סולטן ושוויצר ישחקו לצד קאסט השחקנים ליאנה עיון, עמית רהב, עירית קפלן ואחרים.

מאור שוויצר וניב סולטן (צילום: יח''צ)
מאור שוויצר וניב סולטן (צילום: יח''צ)

סולטן כידוע, מחלקת את השנים האחרונות בין צילומי העונות השונות של "טהרן" שמתקיימים בחו"ל ועורכים מספר חודשים בשנה, לבין ניסיון לשמור על שגרה זוגית כאן בארץ. בראיון ש-TMI ערכו עם שוויצר בחודש ספטמבר האחרון, סיפר לנו הכוכב על המרחק בין השניים: "תשמע, מתרגלים להכל, זאת לא קלישאה, זה לא הופך את זה לפחות קשה. יש המון געגוע, אבל כן מבינים כבר איך זה עובד. יש את השיחות וידאו, את הנסיעות שלי לשם, את הניסיונות חזרה שלה לפה בכל רגע שהיא יכולה, גם אם זה רק ליומיים, לפעמים היא עולה על מטוס ובאה לארץ כדי רגע להרגיש בית ושנהיה יחד. עושים מה שאפשר"

ניב סולטן, מאור שוויצר (צילום: ניר פקין)
ניב סולטן, מאור שוויצר (צילום: ניר פקין)