העונה הכי עצובה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" ששודרה זמן קצר לאחר תחילת מלחמת "חרבות ברזל", הגיעה לסיומה. לאחר גמר נוצץ ומותח במיוחד עם הפיינליסטים דור שמעון, מיקה משה, עדן גולן ואור כהן, יש לנו זוכה אחת שתייצג אותנו בעוד כשלושה חודשיים בשוודיה. 

המפיק שהביא את הניצחון באירוויזיון חושף את הטעות הגדולה של "כוכב הבא"

הזוכה הגדולה היא עדן גולן בת ה-20 מתל אביב. גולן בלטה מעל יתר המתמודדים משלב האודישנים ועד הגמר הגדול. יש לה את החבילה המלאה, כולל הלוק האירופאי, הריקוד והשירה ברמה הגבוהה ביותר. בגמר שרה גולן את השיר ״I have nothing״ של וויטני יוסטון וניצחה עם השיר "I Don't Want to Miss a Thing" של להקת ארוסמית'. 

אור כהן, עדן גולן, מיקה משה, דור שמעון (צילום: שי פרנקו)
אור כהן, עדן גולן, מיקה משה, דור שמעון (צילום: שי פרנקו)

אל המקום השני הגיעה אור כהן, בת ה-20 מראש העין. אור הדהימה את השופטים לאורך העונה עם ביצועים יוצאי דופן, ביניהם "לא ידעתי שתלכי ממני" שגרם לשופט רן דנקר לקפוץ על השולחן. בגמר הגדול שרה כהן את השיר "פרי גנך" של זהר ארגוב וניצחה עם השיר "Crazy" של נארלס בארקלי.

למקום השלישי הגיעה מיקה משה בת ה-16 שמוכרת לנו מריאליטי השירה של קשת 12 "בית הספר למוזיקה" ולאחר מכן מהדואט עם המנטורית שלה מירי מסיקה "יש לך אותך". בגמר שרה משה את השיר "נערי שובה אליי"של מרגול ולאחר מכן את ״בוא״ של ריטה. למקום הרביעי הגיע דור שמעון לאחר ביצוע מרגש של השיר "הייתי בגן עדן" של שרית חדד.