אורי קואל, מגיש "חדשות 13" וכתב המגזין במהדורה היומית ובמגזיני סוף השבוע, עוזב את מהדורת חדשות 13. קואל מצטרף לצוות המגישים בערוץ החדשות החדש i24NEWS שצפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. המגיש הצטרף בשנת 2014 לחדשות 13 (אז חדשות 10) ובעשור האחרון מילא שלל תפקידים בחברה, האחרון שבהם - כתב מגזין במהדורה המרכזית ובמגזיני סוף השבוע.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אורי קואל (צילום: צילום מסך חדשות 13)
אורי קואל (צילום: צילום מסך חדשות 13)

קואל (34) החל את דרכו המקצועית בתקשורת בגלי צה״ל, שם שירת תחילה ככתב לענייני משפט ובהמשך כתב פלילים ומגיש מהדורות. כעת הוא מצטרף למבקר המסעדות ניב גלבוע שהודיע בשבוע שעבר על הצטרפותו ל-i24NEWS כמגיש תכנית ולכתבים נוספים בנבחרת החדשות של הערוץ החדש. 

ניב גלבוע (צילום: דני בר-און)
ניב גלבוע (צילום: דני בר-און)

הידיעה הזאת מגיעה בעקבות שינויים נוספים שקורים בחדשות 13. רק בסוף השבוע האחרון נודע ל-TMI כי אייל ברקוביץ' שעבר לאחרונה לרשת לאחר שנים ב"קשת 12" שם הגיש לצד אופירה אסייג, יצטרף למהדורת חדשות 13 בימי שישי בהגשת נטעלי שם טוב כפאנליסט. עוד נודע, כי ברקוביץ' הגיע בשבוע שעבר לאולפני חדשות 13 בנווה אילן, העביר שעות ממושכות באולפנים, שם ערכו לו סיור מודרך. בתום הסיור, ישב הקוסם לפגישה עם נטעלי שם טוב ובכירים של חדשות 13.   

אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)

אורי קואל מסר: ״אני נרגש מאד ומודה על ההזדמנות להצטרף לנבחרת המגישים בערוץ החדשות החדש של i24NEWS. להיות חלק מתהליך הקמה של כלי תקשורת בישראל זה לא דבר מובן מאליו. מצפה להתחיל לעבוד בהקדם״.