לאחר ההתפטרות המרגשת של אמנון לוי, חדשות 13 חווים עוד טלטלה מקצועית כשהחזאי הותיק של הערוץ, טל שמאי בן ה-34, הודיע על התפטרותו. בערוץ 13 אישרו את הפרטים, על פיהם עזיבתו של שמאי עתידה להתרחש בסוף החודש. החזאי הותיק התחיל את תפקידו לפני 12 שנים כעורך ומפיק של התחזית במהדורה המרכזית.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טל שמאי (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)
טל שמאי (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)

שמאי שירת כמש״ק מחקר מטאורולוגי בשירותו הצבאי ולאחר שחרורו החל לעבוד כחזאי בנתב״ג. מיד לאחר מכן שמאי עשה את הצעד הראשון בעולם התקשורת והחל להגיש את התחזית בערוץ הראשון לצד החזאיות שרון וכסלר וסיגל גפני, במהדורת ״מבט״. בשנת 2015 שמאי הגיש את התחזית במהדורה המרכזית לצד החזאי דני רופ ובשנת 2020 החל להגיש את התחזית במהדורה המרכזית לבדו.

טל שמאי (צילום: בני בכר)
טל שמאי (צילום: בני בכר)

כעת, על פי דיווח של ערן סויסה, שמאי מצטרף לשורה של עזיבות בערוץ שמתרחשות לאחרונה. בין העיתונאים שעזבו הם אורי קואל, תמר איש שלום, דור כהן, סמנכ״ל התוכניות איתי בן ניסים ועוד. בתוך גל העזיבות, הודיעו היום בחברת חדשות 13 על הצטרפות טל זרביב מנור בתפקיד רכזת כתבים ודוברת חברת החדשות. זאת לאחר שהקודמת בתפקידה, ירדן דאידה, עזבה גם היא בחודש האחרון. כזכור, רשת 13 קיבלה לזרעותיה גם את שחקן הכדורגל לשעבר וכוכב הטלוויזיה בהווה אייל ברקוביץ׳, לאחר הפרידה המתוקשרת מאופירה אסייג.

ירדן דאידה (צילום: רונן אקרמן)
ירדן דאידה (צילום: רונן אקרמן)