שינויים קטנים יכולים למשוך תשומת לב. אנחנו מניחים שזה לא מה שחשבה דנה ויס כשהתחדשה בזוג משקפיים ועלתה איתם לשידור. המשקפיים שהעיתונאית הגישה בהם את המהדורה לא עברו לכולם חלק, שכן מדובר במשקפיים מרובעים המזכירים סטייל של שנות ה-70 ומגישי תכנית הבוקר ברדיו 90, דרור רפאל וארז קליימן, לא הצליחו להישאר אדישים לתוספת החדשה, ובשיחה שהם ביצעו הבוקר (ראשון) בתכנית עם ויס, הם ניסו להבין מה עומד מאחורי בחירת המשקפיים המסוגננות. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דנה ויס (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12)
דנה ויס (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12)

את השיחה הם התחילו עם איחולי מזל טוב על המשקפיים החדשים, ״רצינו להגיד לך שזה פשוט מקסים ויושב עלייך בול״ ואף הוסיפו ציטוט מכתבה: ״הם קוראים לזה בוואלה: ׳מאיפה משקפיי הטייסים החדשים של דנה וייס?׳״. העיתונאית ענתה: ״הם לא חדשים, פשוט לפעמים יש בעיות בעדשות, זה הכל״. המגישים השיבו לה: ״לנו דווקא הייתה השערה ששמת אותם קרוב לטלפון ונשארת איתם אחר כך״, וזו ענתה: ״זה משקפיים אחרים, אבל לא נראה לי שזה מעניין מישהו״.

דנה ויס, דרור רפאל, ארז קליימן (צילום :באדיבות רדיו 90FM)

השיחה המשעשעת עם העיתונאית שבדרך כלל אנחנו רגילים לראות במוד רציני, המשיכה כקליימן ורפאל לא ויתרו והמשיכו: "זה הכי מעניין, אנחנו ביום שידורים מיוחד רק על זה דנה״, לאחר מכן המשיכו לשאול: ״אז רגע, זה הולך להיות ככה מעכשיו?״, ויס הגיבה: ״לא, ברגע שזה יסתדר אני אחזור לעדשות״. המגישים לא יכלו שלא להוסיף: ״איך התגובות במערכת? בטח זה שיחת היום במסדרון״. שלושתם המשיכו לצחוק עד שויס נאלצה לנתק השיחה מפאת שיחת זום שהייתה צריכה להיכנס אליה.