היום (שלישי) בתכנית ״העולם הבוקר״ עם עומר ירדני ורותם ישראל זכינו לצפות בפיסת בידור איכותית. הכתב פז רובינזון עלה לסקר את השירותים הנכים האוטומטיים החדשים בתל אביב ומצא את עצמו בסיטואציה לא נעימה. רובינזון התחיל לדבר על התא בעודו נכנס ויוצא מהתא: ״זה התא, כמו שאתם רואים הוא גדול״. מיד אחר כך התאונה התחילה כשהכתב ניסה לצאת מהתא ומצא את עצמו כלוא.

עומר ירדני, רותם ישראל (צילום: מתוך רשת 13)
עומר ירדני, רותם ישראל (צילום: מתוך רשת 13)

מאחר והתא אוטומטי, הדלת נסגרת בכל פעם שיש מישהו בפנים. הדלת ניסתה להיסגר והכתב נתקע באמצע ולא הצליח להשתחרר: ״רגע, שנייה. רגע, אני רוצה שהצלם יכנס איתי״. המגישים ירדני וישראל לא הצליחו לעמוד בהתרחשות הקורעת והתחילו לצחוק בקול רם. רובינזון מצידו המשיך בקור רוח וניסה להיעזר בגברת במקום כדי לנסות להשתחרר מהדלת שנסגרה עליו: ״גברת את יכולה ללחוץ שם על הכפתור? תעזרי לי רגע״.

פז רובינזון (צילום: מתוך רשת 13)
פז רובינזון (צילום: מתוך רשת 13)

רובינזון המשיך ושאל את חבריו: ״לא יודע למה אתם צוחקים, אנחנו מדגימים פה תא שירותים״. כמובן שהם לא היססו וענו לו: ״כי נחמצת לפני דקה על ידי דלת״ והמשיכו: ״רגע רגע פז צעד אחורה, אנחנו עוד ברגע שרבת עם הדלת שירותים״. בינתיים פז בשטח המשיך לשכנע את הגברת לעזור לו: ״מה זה משנה איך קוראים לי? אני רוצה להכנס רגע לתא. קוראים לי פז. בואי רגע תעזרי לנו. תחזיקי את הדלת כל הזמן כי אנחנו לא מצליחים לעשות את השידור״. לאחר מכן, על אף הכל, רובינזון הצליח המשיך בשידור כרגיל ולראיין בקור רוח את הגברת.

פז רובינזון נתקע בשירותים בשידור חי (צילום :באדיבות רשת 13)