בתחילת השבוע, הגיעה מדונה למיאמי כחלק מטור ההופעות המצליח שלה שם אירחה על הבמה את הזמר הלטיני ריקי מרטין. לא אמור להיות מדובר במשהו יוצא דופן, שכן אמנים שמארחים אמנים אחרים זה דבר שבשגרה, אלא שמה שקרה למרטין על הבמה, הפך לתופעה ויראלית ומביכה במיוחד. כחלק מהמופע, הרקדנים של הזמרת הפרובוקטיבית מבצעים ווגינג, סגנון ריקוד נוצץ במיוחד, במהלכו יושבת מדונה על הבמה כשופטת ומדרגת את הביצועים. במופע במיאימי, הצטרף אליה מרטין לתהליך השפיטה, והיה נראה שהוא נהנה במיוחד.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מדונה (צילום:  REUTERS/Neil Hall/File Photo)
מדונה (צילום: REUTERS/Neil Hall/File Photo)

במהלך סשן הריקודים המטורף, התחככו הרקדנים צמוד מאוד לגופו של מרטין, שנראה היה שהתרגש מאוד ולא עשה עניין מהסיטואציה בה צופים בו עשרות אלפי אנשים בלייב. כמה הוא התרגש? עד כדי כך שהיתה לו זקפה בולטת במיוחד שכבשה ביומיים האחרונים את הרשת והפכה לויראלית מאוד. הזמר הלטיני ניסה שלא לעשות עניין והמשיך לרקוד כרגיל, כשכל החלק התחתון שלו התעורר לחיים ונותר יציב ואיתן למשך זמן ממושך.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ricky Martin‎‏ (@‏‎ricky_martin‎‏)‎‏

אם תהיתם לעצמכם עד כמה מרטין התבייש מהסיטואציה, תחשבו שנית. הזמר שיתף בעצמו את קטע הריקוד המושלם בעמוד האינסטגרם שלו וקיבל כבר תגובות נלהבות רבות על הזריחה שחווה על הבמה והאמת שמכל המקרה הזה, TMI מופתעים בעיקר מהעובדה שמישהו הצליח לגנוב פוקוס למדונה ולהתעלות על הפרובוקטיביות שלה. איך אומרת קיילי ג'נר? rise and shine ריקי, rise and shine.

ריקי מרטין על הבמה בהופעה של מדונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ריקי מרטין על הבמה בהופעה של מדונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)