הסדרה המצליחה של כאן 11, בכיכובה של ניר סולטן, הייתה אמורה לשדר את העונה השלישית כבר לפני מספר שבועות, זאת על פי התכנון המקורי. על אף התכנון המקורי, התגלה כי ענקית הסטרימינג אפל TV, שרכשה את הסדרה, אוסרת על עליית העונה החדשה בעקבות המצב הבטחוני והציבה תנאי כי העונה תוכל להעלות רק אחרי סיום המלחמה. 

טהרן, הסדרה החדשה של כאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)
טהרן, הסדרה החדשה של כאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)

העונה השלישית צולמה, נערכה והוכנה לשידור גם היא לפני המלחמה, אך אפל עדיין אוסרת את עלייתה. בכאן תאגיד השידור הציבורי מנסים לשנות את ההחלטה של אפל, אך ניכר שהמאמצים לא עולים הצלחה, מאחר ואפל רכשה את הסדרה והשקיעה בה לא מעט כסף. 

על פי דיווח של yent, גם צילומי העונה הרביעית הוקפאו, בטענה כי קיים ״דיון ממשי בין התסריט לבין אירועי המציאות״, על אף שהתסריט נכתב ואושר לצילומים עוד לפני המלחמה. גורמים שונים מעריכים כי אפל מחכה לראות את ההתקדמות בתרחישי המציאות. לטענתם הדבר קשור לרייטינג, כך הם אמרו: ״פריצתה של מלחמה אזורית מעמידה את הסיפור של גורמי ביון ישראלים מול איראן כלא רלוונטית״.

אסתי ירושלמי בסדרה ''טהרן'' (צילום: מתוך כאן 11)
אסתי ירושלמי בסדרה ''טהרן'' (צילום: מתוך כאן 11)

מכאן נמסר: ״מועד שידור העונה השלישית של 'טהרן' נדחה בהסכמת הצדדים בעקבות פרוץ המלחמה. אנשי כאן נמצאים בקשר רציף עם נציגי אפל TV פלוס באשר לקביעת מועד חדש לשידור. לגבי עונה רביעית לסדרה - טרם גובשה החלטה".