בזמן שעם ישראל התחבא בממ"ד בשל המתקפה האיראנית במוצ"ש לפני שבועיים, מי שלקחה דברים יותר בקלילות היא הזמרת אור כהן, שהוציאה למרפסת מסוק מצעצוע על תקן כטב"ם והראתה שהיא ממש לא חוששת מהטילים של חמנאי.

אור כהן (צילום: ערן לוי)
אור כהן (צילום: ערן לוי)

> כוכבת הרשת דניאלה דואק עברה להתגורר על קו ישראל־דובאי עם בן הזוג החדש, אבל השאירה את הבית להורים ולמשפחה ערב המתקפה כדי שיהיו בטוחים בממ"ד בבניין השווה שלה.

> הדוגמנית שובל עוז, מושבניקית ממושב תל עדשים שמשפחתה נחשבת למבוססת ביותר, תינשא בקרוב לעידו בורנשטיין, מלך מקומות הבילוי בת"א, המבוגר ממנה ב־15 שנים. בורנשטיין היה החבר הקודם של רונה לי שמעון, טרום תקופת סטטיק.

> ולשמר גאון, רעייתו של השחקן והקומיקאי, שלמה בראבא, יש בקשת סיוע מהקהל: “לסרט שאני עובדת עליו, אני מחפשת סרטי וידיאו שצולמו בחתונות שהייתי בהן הדי־ג'יי. מפרטת: בין השנים 2005 ל־2013 תקלטתי בעשרות אולי מאות חתונות כדי־ג'יי. האם יש בקהל זוגות שחיתנתי בין השנים 2005־2013 ויש לכם את הווידיאו של החתונה? תכתבו לי! זה יעזור לי מאוד מאוד מאוד".

וואו, שמר, לא ידעתי. אפשר תמונה שלך כדי־ג'יי?
“כן! הרבה לפני שהתחלתי קריירה שנייה כבמאית קולנוע. כשפגשתי את בראבא לפני יותר מעשור, עדיין הייתי די־ג'יי חתונות פעילה מאוד ורווקה מאוד. בכל חתונה שתקלטתי נתנו לי לשתות יין מקודש מהחופה. יש אמונה שהיין הזה עוזר למצוא זוגיות. כשפגשתי את בראבא, כבר הייתי כל כך שיכורה מהיין המקודש, ששכחתי לשאול אותו בן כמה הוא".

בראבא, ידעת על הקריירה המפתיעה של אשתך? היו גם קולות של סוסים במוזיקה בחתונות האלו?
“כשראיתי את שמר מרקידה מאות אנשים - התאהבתי בה, וכשראיתי את הסרטים שהיא עושה - צהלתי כמו סוס וביקשתי את ידה".

שמר גאון  (צילום: פרטי)
שמר גאון (צילום: פרטי)


> בני קרייתי, לשעבר ראש עיריית טבריה, נווט קרב שנפל בשבי במלחמת ההתשה במובלעת הסורית (1974) כשהוא פצוע באורח קשה, נפרד מאשתו השלישית, דנה.