עדן גולן נתנה אתמול (שבת) את הופעת חייה בגמר האירוויזיון והגיעה למקום החמישי, לאחר שבוע מורט עצבים ולאחר אחד האירוויזיונים היותר פוליטיים שיזכרו לקהל הישראלי עם רף אנטישמיות שלא נראה כמותו שנים. גולן, עברה סערות רבות במהלך השהות שלה במאלמו - החל מהמתמודדת היווניה ש"נרדמה" במהלך מסיבת העיתונאים כשהיא דיברה, המתמודדת האירית שאמרה שתבכה אם ישראל תקבל דוז פואה ובאופן כללי, רוב המשלחות שפשוט עשו יד אחת על בחורה בת 20 שבאה בסך הכל לשיר. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדן גולן בגמר האירוויזיון (צילום: רויטרס)
עדן גולן בגמר האירוויזיון (צילום: רויטרס)

עם כל זה, התמודדה גולן בגבורה, אבל רגע אחד די מצחיק התרחש דווקא עם התקשורת הישראלית והשאיר את גולן לא מוכנה. בראיון קצר שערכה הזמרת עם עיתונאי "כאן 11" דב גיל הר, רגע לאחר סיום הגמר, שאל אותה העיתונאי לשלומה וזו ענתה: "וואו אין לי מילים, אני מעולה. אני כל כך שמחה וכל כך מודה לכל מי שהצביע ותמך בי. אנחנו הגענו למקום מטורף וזה שאנחנו בכלל פה זה הניצחון שלנו, וזו פשוט זכות עצומה להיות כאן ולייצג את המדינה. אין לי מילים".

@nitpas1

עדן גולן קצת כועסת שדב גיל-הר מכאן 11 מפתיע אותה בראיון לא מתוכנן רגע אחרי שמסתיים גמר האירוויזיון

♬ צליל מקורי - נתפס

בשלב הזה אמר לה גיל הר: "זה מלחיץ בשלב של חבר השופטים, שאנחנו ככה גנחנו..", כשהוא מתכוון ככל הנראה לזעם של המשלחת הישראלית על הניקוד של חבר השופטים, שברובו פשוט דילג על גולן. זו ענתה לו: "נראה לי זה היה מובן", אולם ככל הנראה לא חשבה שמדובר בשידור חי כי מיד לאחר מכן היא פנתה לנציגה מהמשלחת הישראלית מעט לחוצה ואמרה: "שניה אחת. גלי את לא הכנת אותי לשום דבר!". העיתונאי הותיק הבין את הסיטואציה ושחרר באותו רגע את גולן לדרכה, ואם להיות כנים, אחרי שבועיים בהם כל התקשורת העולמית רק יושבת לך על המוח עם שאלות כל כך טורדניות, TMI לגמרי מבינים אותך עדן. 

עדן גולן בחצי גמר האירוויזיון (צילום: באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי (EBU))
עדן גולן בחצי גמר האירוויזיון (צילום: באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי (EBU))