אור כהן, שהשתתפה בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" והגיעה למקום השני כותבת פוסט מפרגן למי שניצחה אותה בתחרות ועתידה להופיע באירוויזיון, עדן גולן. כך כהן כותבת: "היי אירופה, שומעת רגע, את מבולבלת כבר תקופה וזה בסדר, גם לי יש תקופות ששתי חברות שלי רבות ואני לא יודעת איזה צד לקחת. אבל בפנים אני יודעת מי תהיה שם בשביל כי היא לב זהב ומי כלבה מהגיהנום ותתקע לי סכין בגב".

אור כהן, עדן גולן (צילום: קשת 12)
אור כהן, עדן גולן (צילום: קשת 12)

כהן ממשיכה: "עכשיו מה הבעיה איתך אירופה שאין לך אינטואיציות חיים, הבטן שלך לא עובדת ואת מאמינה לכל החארטות שמוכרים לך כבר שנים אבל זה שלך. יבוא יום ותתפכחי ואני אהיה שם להגיד 'אמרתי לך'.  אז הערב אירופה מותק חברה טובה שלי שהיא לב כחול לבן הולכת לשרוף לך את הבמה ולספר את האמת במשך 3 דקות. 3 דקות שרק אנחנו נדבר ואת תשתקי. כי בכלל לא יזיק לך לסתום קצת, כי רק אם תסתמי תוכלי סוף סוף להקשיב לאמת. אז שלחנו לך זמרת מטורפת שתשיר לך את האמת בפרצוף".

עוד כתבה על המשמעות של השיר: "כי גם אם עבר עלינו הוריקן של החיים אנחנו נקום מזה כמו שלא חלמת שנקום מזה ואנחנו נשיר ונרקוד ונהיה פה לנצח, על הראש שלך ושל כל העולם. כן כן, לנצח אירופה חמודה כי אנחנו עם הנצח, זוכרת? עם של בורא עולם, ששומר עלינו מאז פרעה ולתמיד. אז תקשיבי מה הולך לקרות, אנחנו הולכים לשלוח לעדן אנרגיות של אהבה ואחדות ואחווה שאת בחיים לא תכירי, כי את לא יודעת מה זה ישראל, את לא יודעת מה זה שאנחנו ביחד, אין עלינו ואין מעלינו".

אור כהן (צילום: רגב זרקה)
אור כהן (צילום: רגב זרקה)

לבסוף פנתה כהן לגולן עצמה: "עדן תראי להם מי אנחנו כפרה, תראי להם מזה ביצוע שלא מבייש, מה קורה שבאים עלינו לכלותינו. את אלופה, את מלכה, את יוניקורן, את אנחנו ואנחנו זה את, כולנו מאחורייך-תעשי להם הוריקן כדי שלא ישכחו את הנאמבר הזה בחיים שלהם. תשירי בשביל החטופים, הנרצחים, המפונים, בשביל עם ישראל וגם בשבילך כי כל כך רצית את זה ואין אמיצה כמוך לעמוד שם מול כולם. עם ישראל חי!״

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎OR COHEN️‎‏ (@‏‎or.cohen._‎‏)‎‏