היום (ראשון), בתוכנית הבוקר של ניב רסקין, עלו לשידור לקראת העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", אלישע בנאי שמשתתף בעונה לצד זוגתו לרחבה ג'ניה ליבמן. "תשאל מה שאתה רוצה" אומר אלישע לניב רסקין, "אני אתן לך ג'וס שאתה לא מאמין. אני פה עם פה ג'ורה", אומר בנאי כשהוא מתכוון לג'וס על המתמודדים המפורסמים שלצדו. "תן ג'וס, מה אתה משחק לי בונקר, דבר פתוח" אתגר אותו רסקין, אולם אפילו מנחה מנוסה כמוהו, לא לא ציפה לתשובה הבאה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הפאדיחה של אלישע בנאי בתכנית הבוקר של ניב רסקין (צילום :צילום מסך קשת 12)

בנאי, בבדיחה גרועה לחלוטין אמר: "אתמול עשיתי עם מאיה, קיי. סתםםם", כשהוא מתכוון לסם מסוג קטאמין שבקיצור נקרא "קיי" ולמשחק עם שם המשפחה של הדוגמנית המפורסמת מאיה קיי. נדגיש שוב שמדובר בבדיחה לחלוטין אולם את רסקין שנותר המום באולפן זה לא הצחיק.

מאיה קיי בראיון על התקופה המורכבת  (צילום: מערכת TMI)
מאיה קיי בראיון על התקופה המורכבת (צילום: מערכת TMI)

גם שאר האורחים בתוכנית הבוקר הזדרזו לבקר את אלישע לומר "לא זה לא היה מצחיק", ורסקין הוסיף "לא עד כדי כך". ג'ניה, זוגתו לרחבה של השחקן קלטה את פליטת הפה המיותרת של וניסתה להיחלץ לעזרתו: "סליחה היה חוסר תקשורת", ובנאי להגנתו השיב: "שעה מוקדמת מדי סליחה אני מצטער, זה היה מצחיק אבל , תודו".

אלישע בנאי  (צילום: עמליה בנאי)
אלישע בנאי (צילום: עמליה בנאי)

רסקין שלא היה משועשע בכלל מהבדיחה הגרועה שנשמעה בשידור חי על המסך, השבית את השמחה של אלישע והשיב "חצי" והעביר מהר לנושא אחר. כך או כך, יש לנו תחושה שהרגע הזה יסרב יהפוך לוויראלי מאודו יסרב לחלוף בקרוב מהרשת.

ניב רסקין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ניב רסקין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)