בר רפאלי עלתה בתחילת המלחמה לכותרות לאחר שתקפה בעמוד האינסטגרם שלה את האחיות חדיד שהפיצו פייק ניוז ועזרו לעליית האנטישמיות ברחבי העולם. רפאלי הגיעה אפילו לכותרות של אתרי הבידור המובילים בעולם, כשהחזית שפתחה במיוחד נגד ג'יג'י חדיד סוקרה בהרחבה. בריאיון ל-TMI סיפרה הכוכבת בשבוע שעבר שאביה של הדוגמניות, מוחמד חדיד, שלח לה הודעות פרטיות באינסטגרם ושהיא לא פוסלת אופציה כי משלמים לו כסף בשביל שיאמר את דעותיו האנטישמיות. 

סקוטר בראון נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סקוטר בראון נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

למרות כל זאת, בהצצה לפרק של "רפאליס" שישודר הערב (רביעי) ב-HOT, נראית רפאלי כשהיא דווקא מבלה עם חברה טובה מאוד של החדידיות, ומי שבעצמה העבירה ביקורת בעקיפין על התנהלותה של ישראל, דוגמנית העל קנדל ג'נר. לפני שתזעמו לנוכח הסיטואציה, רפאלי התארחה במסיבה שאירחה ג'נר בשנה שעברה, חודשים לפני שבכלל פרצה המלחמה, בפתיחת בית מלון בדובאי אליו הגיעו כוכבים רבים מרחבי העולם וביניהם גם משלחת מכובדת של נציגים ישראלים.

בר רפאלי במסיבה של קנדל ג'נר (צילום :באדיבות HOT)

בפתיחת המלון הופיעה גם ביונסה ובסיום הערב, ג'נר אירחה מסיבה עם מוגת הטקילה שבבעלותה, 818. בקטע בלעדי שהגיע ל-TMI, נראית רפאלי במסיבה המדוברת כשהיא רוקדת ונהנית במסיבה המדוברת עם שמלה לבנה וגזרה חטובה ולוהטת במיוחד. 

בר רפאלי בפרימיירה לעונה החדשה של ''רפאליס'' (צילום: רפי דלויה HOT)
בר רפאלי בפרימיירה לעונה החדשה של ''רפאליס'' (צילום: רפי דלויה HOT)