פרק הבכורה של "רוקדים עם כוכבים", שודר אתמול (רביעי) בקשת 12 ואחד המתמודדים הבולטים על המסך היה השחקן דור הררי, שמלבד כישורי הריקוד המרשימים שהפגין, זכה להתייחסות מרגשת במיוחד מהשופטת החדשה לאה ינאי, שאחותה, מורן סטלה ינאי, נחטפה בשבעה באוקטובר לעזה ושוחררה במסגרת עסקאות החטופים הראשונות בתחילת המלחמה. השחקן המוכשר, היה מהראשונים לעלות על מדים ולהיכנס לשטח הנובה בלב התופת וינאי לא שכחה את זה כשריגשה את כל האולם עם המילים שאמרה לו.

דור הררי על ההקפצה למילואים בזמן החזרות ל''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דור הררי על ההקפצה למילואים בזמן החזרות ל''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"האמת שהיא שאני מבולבלת מאוד מכל מה שראיתי פה, ובעיקר מתעודת הזהות שראיתי עליך. אני מצומררת עד עמקי נשמתי, באמת", אמרה השופטת להררי והמשיכה: "אתה נכנסת לנובה, לשטח שבו אחותי נחטפה באכזריות רבה. כל מה שראית, כל הגופות שראית, זה הגיהינום הכי גדול שראיתי ודמיינתי. הטרור הזה של איך הם נוגעים בה ומה הם עושים בה ואיך הם גוררים אותה. ואתה ראית הכל. והמסירות נפש שלך, להיכנס ולעשות מה שאתה צריך לעשות, ולקחת את כל זה, אתה תסחוב את זה לכל כך הרבה שנים, אז קודם כל. מעבר להכל, אני רוצה להגיד לך תודה עצומה".

לאה ינאי על דור הררי. רוקדים עם כוכבים (צילום :באדיבות קשת 12)

בהמשך, דאגה ינאי להזכיר שבכל הזמן הזה, יש עדיין חטופים ישראלים רבים בעזה שאסור לשכוח: "כמה שזה זכות להיות פה, ואני באמת רוצה לחזור ולחגוג, אבל זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו וכל כך הנושא של הנובה צלצל ואני מצומררת. הדיסוננס הזה כמו שלך של לקפוץ בין מדים של חייל לעולם של משחק, זה הדיסוננס שלי. אני כל היום במטה משפחות החטופים, כי אסור לשכוח שיש לנו חטופים, חיים, שמחכים שנציל אותם וזה דיסוננס מטורף אבל זה זכות בשבילנו לחזור, לחייך ולשמוח, ואנחנו עוד נרקוד ובגדול. כולנו". 

דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)
דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)