מאז עלתה "רוקדים עם כוכבים" לאוויר בקשת 12 עם עונתה החדשה, אחד השמות הבולטים שתפסו את הקהל הישראלי מהשניה הראשונה, הוא השחקן דור הררי. הררי, שאמנם שנים כבר נמצא בתודעה הישראלית, עם רזומה עשיר מאחוריו, זוכה דווקא כעת לתהילה גדולה, כשהוא מפגין כישורי ריקוד מעולים ובעיקר, מציג גוף חטוב מאוד שהפך אותו לסמל מין מאז החלה העונה.

בקטע קצר מתוך הפרק שישודר הערב (שני), מתראיין הררי, לצד זוגתו לריקודים ג'וליה שחר עם המנחה לוסי איוב, שהחליטה לפתוח איתו את העובדה שנשות ישראל מטרידות אותה בניסיון להבין האם הוא רווק. אז קודם כל, להפתעת הגולשות כאן או לשמחתן, השחקן המבוקש, אכן רווק. בשיחה כנה עם איוב הוא חושף מדוע.

דור הררי על הרווקות שלו (צילום :באדיבות קשת 12)

"אני לא מפסיקה לקבל הודעות של האם אתה רווק. אני הבנתי שאתה לא בזוגיות, אני חייבת להבין למה, אפשר לדבר על זה?", שואלת איוב, וזה משיב לה כשהוא נבוך: "לא יודע, אני נורא רוצה, אני מאחל את זה לעצמי מאוד. אני בא מבית עם שני הורים מושלמים, אולי מדי. אבל בשבילי זה משהו שאני שואף אליו. מצד שני, אני נורא אוהב את מה שאני עושה. אני כאילו עובד כל הזמן, אבל אני אוהב את זה".

יכול להיות שאתה קובר את עצמך בעבודה בתור מנגנון הגנה?
"כן".

כי מה מפחיד?
"יש משהו בדבר האינטימי, ה-להיחשף, שזה מה שאני עושה פה ברגע זה וזה יהיה אחר כך בטלוויזיה, שהאינטימי מסוכן, כי זה אדם שקרוב אליך ואני לא רוצה לפגוע וגם לא רוצה להיפגע".

פשוט עוד לא הגיעה האחת.
"יכול להיות". 

דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)
דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)