מגיש ערוץ 14, שי גולדן, איש ימין שמצליח להתחבב לאחרונה על הצד השני של המפה הפוליטית, כי הוא שובר את הקו הביביסטי של ערוץ 14 ומבקר בחריפות את נתניהו וממשלתו, נפל קורבן לעוקץ, כך לטענתו, על ידי טכנאי מזגנים. 

גולדן שיתף כי הזמין טכנאי לתיקון מזגן ישן בבית עם דליפת גז. הוצע לו מחיר תיקון של 1,500 שקלים, אלא שאז הגיעה תפנית בעלילה, ולטענת המגיש נעקץ בסכום מופרך ונותר עם מזגן מקולקל וחוסר מענה. כך שיתף בפייסבוק: "מגיעה חשבונית על סך 2,400 ש״ח. איך 2,400 ש״ח? הרי 1,200 ועוד 350 זה 1,550״. 'אה', הוא אומר, 'קיבלתי דו״ח חנייה. אחיך אמר לי שאפשר לחנות כאן למטה, אז חניתי וקיבלתי דו״ח. אז הוספתי למחיר'. בלעתי את גוש החרא הזה בגרון (אני יודע שאני אדם נחמד מדי, וכנראה גם קצת פרייאר, אבל אני לא אוהב לריב עם אנשים על הפרנסה שלהם) ואמרתי לעצמי 'נו, לפחות המזגן יעבוד'. 'תפעיל אותו מחר. מחר הוא יעבוד', הוא הבטיח".

שי גולדן (צילום: דני מרון)
שי גולדן (צילום: דני מרון)

מיד לאחר מכן גולדן המשיך מגיש ערוץ 14 בתיאור: "מגיע מחר. כלומר היום. המזגן לא עובד. מצלצל למיכאל. אומר לו, 'שמע, המזגן לא עובד. אתה מוכן לבוא ולתקן?', אומר לי: 'צריך להחליף מדחס. ראיתי אתמול שהמדחס לא טוב, ושצריך להחליף, אבל זה 5000 שקל. לא שווה לך להחליף. חבל לך על הכסף. אין טעם לבוא'. אמרתי, 'רגע, לא הבנתי. יצאת אתמול מהדירה כשידעת שהמזגן לא עובד וגבית ממני 2400 שקל, ועכשיו אתה אומר לי שלא שווה לתקן את המזגן? אז למה שילמתי לך כסף?', אמר לי, בלי למצמץ: 'אני באתי להחליף גז, לא לתקן את המזגן'. נשבע לכם, זה מה אמר. אמרתי, 'טוב, תבוא לתקן עכשיו'. אמר: 'לא, אין טעם'. אמרתי: 'אז תחזיר לי את הכסף'. צחק לי בפרצוף", טען המגיש.

שי גולדן (צילום: באדיבות וואלה!,מגד גוזני)
שי גולדן (צילום: באדיבות וואלה!,מגד גוזני)

לאחר מכן, צירף תמונה של הטכנאי והוסיף את פרטיו המזהים והוסיף: "הסתבר שהוא בכלל לא טכנאי מזגנים כי אם חשמלאי. אז אני מצרף כאן את פרטיו, ואת תמונתו, למען תדעו ותיזהרו מהאיש הזה. וגם שתשתפו ככל האפשר את הפוסט הזה, בכדי שאיש לא ייפול בפח שלו. מיותר לציין שכאשר ביקשתי את פרטיו המלאים, הוא חסם את הטלפון שלו. קלאסי, לא?".

שי גולדן (צילום: צילום מסך ערוץ 14)
שי גולדן (צילום: צילום מסך ערוץ 14)