עידן גלפר, המודח הטרי של "האח הגדול", הגיע היום (שלישי) להתארח ב-"שואו טיים", תכנית הבידור החדשה של רשת 13. גלפר ניצל את הבמה שניתנה לו כדי להסביר את הצד שלו ולהתנצל על המאורעות שהובילו להדחתו. כזכור, הדייר נקלע לסערה לאחר שבשיחה שתועדה עם אמילי קופר, מי שנחשבה לזוגתו בבית, אמר לה: "נמאס לי שאומרים שאנחנו זוג, ויותר מזה אני אחדד את זה, גם כשנצא מפה לא נהיה זוג".

עידן גלפר ביום לאחר ההדחה (צילום: יחצ)
עידן גלפר ביום לאחר ההדחה (צילום: יחצ)

בתכנית היום, הבהיר גלפר את הסיטואציה: "אני רוצה בהזדמנות זו להסתכל למצלמה ובאמת להתנצל מעומק ליבי, על הדרך שבה התבטאתי. אני רוצה את ההתנצלות הזו להעביר קודם כל למשפחה של אמילי, כי לדעתי מגיע להם לשמוע את זה, כי הכוונות שלי באמת לא היו רעות", אמר הדייר.

עידן מתנצל בשואו טיים רשת 13 (צילום :באדיבות רשת 13)

עוד המשיך: "אני באמת אוהב את אמילי והיא אוהבת אותי ומה שהיה בינינו היה טבעי ואמיתי, לאן שלא נלך, בין אם נלך לזוגיות ובין אם לא, אני מרגיש את הצורך שאף אחד לא יחשוב שניסיתי לפגוע. אני מתנצל בפניהם קודם כל וגם בפני הצופים והצופות שלקחו את זה אישי". את דבריו סגר כשאמר: "זה היה לי חשוב, כי אני באמת בן אדם טוב כמו שהבית ראה אותי. בחוץ, המשפט הזה הוציא אותי רע, והיום הזה היה אחד הימים הקשים שעברתי בחיים שלי". 

אמילי קופר בויכוח עם עידן בבית האח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אמילי קופר בויכוח עם עידן בבית האח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)