מסתבר כי הפירוק של ההרכב המצליח סטטיק ובן אל תבורי עשתה רעש לא רק בישראל, אלא גם בעולם, ובעיתונות האמריקאית גם התייחסו לאירוע הגדול. במגזין Variety נכתב: "השירים הפכו ללהיטים מידיים ושברו את השיא הישראלי ביוטיוב". בחודש מרץ 2018 חתמו סטטיק ובן אל בחשאיות מוחלטת על החוזה היקר ביותר שאי פעם חתם מוזיקאי ישראלי בחברה בינלאומית.

השניים חתמו עם איש העסקים האמריקאי-ישראלי חיים סבן על חוזה לעשור בחברת "Capitol Records" האמריקאית מקבוצת EMI ומבית "יוניברסל גרופ". חברת התקליטים הגדולה בעולם החלה אז להפיץ את הפרויקט הבינלאומי של הצמד, במסגרתו תוכנן כי יקליטו שבעה אלבומים לועזיים.

בן אל תבורי, סטטיק, יואב גרוס, חיים סבן  (צילום: אינסטגרם)
בן אל תבורי, סטטיק, יואב גרוס, חיים סבן (צילום: אינסטגרם)

בסוף השבוע האחרון, עם התפרקות הצמד, נוכחנו לדעת שזה כבר לא יקרה. מסתבר כי הפירוק של ההרכב הבמצליח הכה גלים לא רק בישראל, אלא גם בעולם, ובתקשורת האמריקאית גם התייחסו לאירוע הגדול. מגזין הבידור האמריקאי המצליח "variety" פרסם כתבה תחת הכותרת: "צמד הפופ הישראלי סטטיק ובן אל מתפצל".

בכתבה התייחס המגזין לפרידה של השניים במילים: "סטטיק ובן אל, צמד מוזיקת הפופ מישראל, שהצלחתו בארץ מולדתם הובילה לעסקה יוקרתית עם 'סבן מיוזיק גרופ', הסיימו את שיתוף הפעולה לאחר שבע שנים ביחד. בגיבוי של איל הבידור האמריקני-ישראלי חיים סבן, הקבוצה יצאה לדרך ב-2018 עם הגרסה באנגלית של 'Tudo Bom', רצועת רגאטון מקפיצה בהשתתפות ג'יי באלווין".

"חברי ההרכב הם הזמרים השותפים לירז רוסו ('סטטיק', כינוי לו זכה כנער) ובן-אל תבורי, בנו של הזמר הישראלי האגדי שימי תבורי", עוד נכתב ב"וראייטי", "השניים הכירו כחברי ילדות ועבדו יחד במשך שבע שנים. עם המפיק ירדן פלג, הלא הוא ג'ורדי, והפכו לסופר-סטארים, במיוחד בקרב הקהל הצעיר. הרצועות 'בארבי', 'סלסולים' ו'זהב' הפכו ללהיטים מיידיים במקום, והסרטון לגרסה המקורית בעברית של 'Tudo Bom' הפך לסרטון הנצפה ביותר בתולדות היוטיוב הישראלי, וזכה לכ-300 מיליון צפיות".

במגזין ראיינו את אייזק דה קסטרו, עורך מגזין 'Jewcy',לתרבות פופ יהודית, שאמר: "אובייקטיבית - זו לא המוזיקה הכי טובה שאתה יכול למצוא, אבל כאן היו לך את שני החבר'ה הישראלים האלה ששרו מוזיקת פופ בעברית עם צלילי רגאטון - והם היו הראשונים לעשות את זה".