שיפור במצבו של השחקן נירו לוי, שנפצע באורח קשה לפני תשעה ימים בתאונת דרכים בתל אביב, כשרכב על אופנוע ונפגע מרכב ואושפז בבית חולים איכילוב. "בסוף השבוע אחי יצא מכלל סכנה, ברוך השם", אמר המוזיקאי ערן לוי, אחיו של נירו, לוואלה! תרבות.

"הוא מתאושש מניתוחים קשים. נירו לא יכול לדבר כרגע, וצריך לעבור סדרת ניתוחים קשה בפה ובחניכיים. גם יד שמאל שלו פגועה. אני מתקשר איתו בדרכים של סימנים. הוא לא יכול להיפגש ולדבר עם אנשים. הסברתי לו מה הוא עבר. ברוך השם המצב שלו משתפר, ואחרי שיעבור את סדרת הניתוחים בפה ובחניכיים, בעזרת השם יוכל לדבר איתכם ויגיע לשמח את כולם".

השחקן בן ה-54 נפגע ביום שישי שעבר (26 באוגוסט) מרכב ברחוב שלמה גורן בתל אביב, ופונה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. לפי החשד, נהג הרכב הפוגע חצה את הצומת ברמזור אדום ופגע בו. אחרי שנותח, מצבו התייצב, והוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

זירת התאונה של נירו לוי (צילום: דוברות מד''א)
זירת התאונה של נירו לוי (צילום: דוברות מד''א)

למחרת התאונה כתב אחיו ערן ברשת: "אתמול אחר הצהריים פגעו בו שתי מכוניות, והוא על אופנוע 20 מטר מביתו כאשר הוא עבר ברמזור ירוק כמו שצריך. אנחנו המשפחה מבקשים לתת לצוות הרפואי לטפל בו בשקט ובמסירות, לייצב את מצבו ונירו יחזור לשמח אותנו. תודה לכם על התפילות, העזרה, התמיכה והדאגה. אנחנו מאוד מעריכים זאת".