לפני כמעט 9 שנים השיק קניה ווסט, אז בן זוגה של קים קרדשיאן את השיר "Bound 2" בו כיכבה כוכבת הקרדשיאנס כששניהם רכובים על אופנוע, על רקע מדבר שהכנס על גבי מסך ירוק והרבה מאווררים. בסוף 2013 הושמעו לא מעט ביקורות על הקליפ, גם בגלל רקע המדבר שהודבק בגסות ובגם בגלל גופה העירום של קרדשיאן, והוא קיבל כ-50 אלף לחיצות "דיסלייק" ביוטיוב לעומת 13 אלף לחיצות לייק חיוביות. אך בכל זאת, "Bound 2" הפך לקלאסיקה, וכעת אפילו אגם בוחבוט מרפררת אליו.

לפני שבועיים יצא השיר "יותר חזק מה?", וחלק ממעריציה של הזמרת זעמו על השיר, ועל על שהיא נשמעת כאילו היא גונחת בו. כעת, אגם בוחבוט ממשיכה ויוצרת תוכן שלא בטוח יעבור לכולם חלק בגרון ומוציאה סינגל פופ קצבי חדש בו היא מתאהבת בגבר שעונה על כל הדרישות ומעל כל הציפיות והכל בזכות אל האהבה והתשוקה ארוס הידוע בכינויו "קופידון".

חיבור שנוצר בין אגם לבר אלמליח (הפשוטע) בסינגל "בשורות טובות" היה טבעי ונכון והשניים החליטו להמשיך את שיתוף הפעולה והפעם צרפו את חבורת הגאונים Triangle ויחד יצרו את "קופידון".

הקליפ החדש נוצר במסגרת שיתוף פעולה בין בוחבוט לסמסונג ישראל וזהו הקליפ הראשון אותו מפיקה החברה לאגם. סמסונג תומכת באומנים צעירים במוזיקה תוך שבירת מוסכמות ופריצת גבולות בקרב הדור הצעיר. את הקליפ ביים הבמאי והמפיק רומן בוצ'אצקי מחברת ההפקות, המיתוג והאסטרטגיה לאומנים ROMS.  

הקליפ מתאר סיטואציות הומוריסטיות מתוך השיר כאשר בתפקיד קופידון - השחקן וכוכב הרשת עידן שלו. אחת הסצנות בקליפ היא רפרנס לקליפ של קנייה ווסט "Bound 2" שצילם עם קים קרדשיאן. גם מילים כמו "אל תהיה בן של זורחת השמש \ תענה לשאלה מליל אמש", עלולות לעצבן לא מעטים ממעריציה.