רנינט באיחוד מרגש (נוסף): בחודש פברואר האחרון, לאחר שהצמד המצליח סטטיק ובן אל ביקשו לפרוש מצוות השיפוט של התוכנית "הכוכב הבא", וקשת 12 הודיעה כי רן דנקר יצטרף לצוות שופטי העונה התשיעית וישפוט לצד נינט טייב, שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי ואסף אמדורסקי. את הכותרות אז, תפס כמובן האיחוד בין דנקר וטייב, שהיו הזוג הלוהט ביותר בביצה בתחילת העשור הקודם ונפרדו ב-2006.

דנקר וטייב, שנפגשו על הסט של הסדרה "השיר שלנו", שפטו יחד עונה שלמה, אך לא שרו יחד כמו בימים של אותה טלנובלה מיתולוגית. איחוד מרגש של השניים יקרה על במת גמר "הכוכב הבא", ביום שלישי הקרוב שייערך בזאפה לייב פארק ראשל"צ, כאשר השניים ישירו mash-up לשני להיטים שלהם. הגמר יועבר בשידור חי בקשת 12.

לא מדובר באיחוד הבימתי הראשון של השניים, אך לא כולם זכו לראות את הפעם האחרונה שהם נפגשו על במה, כיוון שהיה מדובר בערב חברה. בחודש מרץ השניים נפגשו על הבמה באופן כמעט חד פעמי, בערב של חברת WIZ בביתן 10. השניים ביצעו מספר דואטים יחד, ובהם שיר הנושא של הסרט "אלאדין", A Whole New World, ופיזרו חיוכים לכל עבר תוך שהם מחזיקים ידיים.

עם עליית העונה סיפר דנקר ל"מעריב אונליין" על האיחוד עם טייב: "זה היה מאוד טבעי שאין מה לעבוד בו יותר מדי. זהו, יש כימיה טובה, כיף, בכלל שולחן צבעוני מאוד, יש תחושה טובה". תוך כדי עבודה עלו זכרונות מפעם? "כל הזמן זורקים לנו דברים. אסי ורותם דואגים לזרוק לנו יציאות, יואב, ההפקה. לפעמים מתמודדים שרים שירים מהסדרה. זה מעלה זכרונות טובים, מצחיקים".

כשראית את נינט היה רגש שעלה מהעבר?
"לא. אנחנו באמת לא שם, יש לנו חיבור טבעי כיפי נורא. אנחנו מעריכים אחד את השני, דברים שהיא אומרת אני מקשיב, דברים שאני אומר - היא מקשיבה. יש השלמה טובה".

שנים אחרי, היו טענות שמערכת היחסים הייתה יחצנ"ית, יש בסיס לטענה הזו?
"אני אפילו לא אתייחס לשאלה מרוב שזו פדיחה המחשבה הזו. חס וחלילה וחס. ממש לא".