שעות הבוקר של הערוצים המסחריים עוברות כמה שינויים בתקופה האחרונה. לפני כחודש וחצי נודע כי מגישת הטלוויזיה הוותיקה גאולה אבן סער, שעזבה לאחרונה את תאגיד השידור הישראלי, בגלל הורדת תוכניתה בשל הקשר שלה לבעלה הפוליטיקאי גדעון סער מצאה ככול הנראה בית חדש - רשת 13, והיא צפויה להחליף את מגישי הבוקר נוכחיים של הערוץ, צביקה הדר, מירי מיכאלי ורותם ישראל.

במקביל, אחת הפאנליסטיות הבולוטות ביותר בתוכנית הבוקר של קשת 12, מעיין אדם הודיעה על עזיבה. כעת אשת טלוויזיה ותיקה הולכת להשלב בשידור הבוקר של ערוץ 12. החל ממחר, השחקנית והמגישה עדי הימלבלוי צפויה להצטרף לפאנל המגישים של "חדשות הבוקר" בקשת 12 בהגשת ניב רסקין.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדי הימלבלוי (צילום: אור גפן)
עדי הימלבלוי (צילום: אור גפן)

לא רק ל"חדשות הבוקר" עדי הימלבלוי מצטרפת. השחקנית לוהקה לתפקיד הברונית אלזה שריידר במחזמר ״צלילי המוסיקה״. המחזמר זוכה לתרגום חדש מבית התיאטרון העברי בבימויו של נתן דטנר 63 שנה אחרי שהוצג בברודווי וכבש את הקהל בקולנוע ויעלה לראשונה לבמות בישראל במסגרת תיאטרון רפרטוארי בחורף הקרוב בליווי תזמורת בת 13 נגנים בניצוחו של יוסי בן נון עוז וקאסט של 35 שחקנים, רקדנים, זמרים ונגנים.

השחקנית פרצה לתודעה אחרי כמה הבלחות בטלוויזיה, ב-2005 בתוכנית "השמינייה" שהפכה אותה לכוכבת ילדים ושנה מאוחר יותר השתתפה בטלנובלה "האלופה". עד היום השתתפה בסדרות וסרטים מצליחים רבות ביניהן "פמת"א", "המוסד" ו"ילדות סכסכניות". להימלבלוי ניסיון הנחיה בערוץ הילדים וגם בגלגול הקודם של הריאליטי "רוקדים עם כוכבים".

כזכור, הימלבלוי נכנסת לפאנל אותו עזבה ממש לא מזמן מעיין אדם, שמאז 2018 התרגלנו לראות את פני על במסך בשעות הבוקר. בראיון פרידה שערכתי עימה בחודש אוקטובר אמרה אדם: "זה היה בית המקצועי שלי, והבית בהרבה מובנים נוספים. רסקין הוא גם חבר בתעשייה וגם מורה דרך, הרגשתי שהוא עושה הכל כדי שאני אצמח. הרגשתי שאני פורחת והרגשתי שנתינה לי כל הבמה להשפיע ולדבר בצורה חופשית, אהבתי לבוא ואני עדיין אוהבת".

"זו המשרה הכי ארוכה שהייתה לי בחיים", מוסיפה אדם. "גם בצבא אתה מחליף מקצוע, וגם בכנסת שלנו יש בחירות כל הזמן. הייתי דוברת של 3 שרים במשך 3 שנים. משהו בבוקר פשוט תפס, הרגשתי שהגעתי למיצוי, ויש עניין של עייפות חומר, שנובעת משעות שהן לא בריאות לגוף. החלטתי שאני מסיימת את החלק הזה, אני נשארתי ב'קשת' וממשיכה להגיש את 'מה הלו"ז'. זה עצוב אבל צריך לדעת מתי עשית את שלך".