כשהזמרת הוותיקה לאה שבת, שבדרך כלל נחשבת כמוזיקאית אהובה ונעימה, שרחוקה מלעורר מחלוקות ופרובוקציות, החליטה לערוך מופע יחד עם הזמרת ופעילת השמאל, אחינועם ניני, היא לא הייתה יכולה לדמיין את התגובות הנזעמות שקיבלה מחלק מעוקביה. אמש פרסמה שבת פוסט בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלה, בו הזמינה את עוקביה להופעה: "נרגשת להזמין אתכם לערב קסום ומיוחד עם הצלילים שגדלתי עליהם: מוסיקת הבוסה נובה, הסמבה והג’אז האמריקאי לצד הלהיטים שלי שכולם מכירים. מי עוד יהיה? אחינועם ניני המופלאה, המוזיקאי המדהים גילי דור, המפיק המוזיקלי ונגן הקונטרבס, צור בן זאב ועוד נגנים מוכשרים וטובים".

חלק מהגולשים לא אהבו את שיתוף הפעולה עם ניני, שידועה בדעותיה הפוליטיות. "מי שנותנת במה לשונאי ישראל לא ניתן לה בעצמה", כתבה גולשת אחת. "אם את לא מכבדת את הקהל שלך שדורש שאחינועם ניני שונאת ישראל לא תופיע, אז תישארי איתה לבד", כתב גולש אחר. "לא נבוא להופעה", סיכמה עוקבת אחרת. גולשים אחרים דווקא הביעו אהדה כלפי שבת וכתבו: "נהדרת ,המוזיקה הפורטוגזית הנוגה מתאימה לגוון הקול שלך כמו כפפה ליד". גולש אחר הוסיף: "איזה כייף שאת חוזרת הביתה. בהצלחה, לאה".

שבת בחרה להגיב להודעות השונות וכתבה: "החלטתי להגיב לתגובות עם הרגשות הסוערים, אני מזמינה את אחינועם לשיר איתי מוזיקה, לתת מוזיקה, מוזיקה זאת נקודת החיבור בנינו ושום דבר אחר. ואחינועם ברוב טובה הסכימה מיד לבוא. חילוקי דעות כאלה ואחרים יש תמיד ובלי סוף, למוזיקה יש כח לחבר ולפתוח את הלב! ואני רוצה להיות במקום הזה!".