ריאליטי שידוכים VIP: הדוגמנית והמגישה שירז טל תשתתף בתוכנית המציאות, "דייט להביא הביתה", שתשודר החל מהערב בקשת 12 במהלכה היא תנסה למצוא זוגיות, וזאת לאחר שבפרק הקודם כיכבה השחקנית סיגל שחמון. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה טל על החוויה המעניינת: 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לדבריה, "זהו פורמט גאוני. כשהציגו לי אותו, שאלתי את עצמי מה קורה, אבל זה פורמט מקסים. זה דוקו-ריאליטי, אין בו שום רעל. למה החלטתי להשתתף? קודם כל, למה לא? הפורמט הגניב אותי ואין לדעת מאיפה תגיע האהבה, הרי לאהבה אין חוקים. חשבתי שזאת תהיה הזדמנות מגניבה לפתוח אופציות למשהו שלא בהכרח יצא לי להכיר אותו, כי הוא לא בכלל בסביבה שלי. זה למעשה להרחיב קצת את הגבולות. אני לא באתרים ופתאום מגיע צוות שבוחר לי גבר, היה נחמד לשתף ברצונות הכי גדולים שלי". 

בהמשך, עוד אמרה: "בנוסף לכל החוויה וההתרגשות, איזו אישה לא אוהבת שמחזרים אחריה? איזו אישה לא אוהבת ששני גברים מחזרים אחריה בו זמנית. חשבתי לעצמי - איזה אומץ יהיה לגברים שיבואו, כמה ביטחון עצמי יש להם להיחשף, ועוד ביחד. גם אני, כשהחלטתי להיכנס לתהליך הזה, החלטתי עם עצמי שאני באה בהתמסרות מלאה, אבל גם בפתיחות, בקלילות, בלי יותר מדי ציפיות. באתי פשוט ליהנות, והיה לי כיף. ריגש אותי שהמשפחה שלי הייתה שם, שמחתי שהם לקחו חלק בחוויה".
 
וחשפה: "אני לא יכולה לספר במי בחרתי, אבל בגדול הייתה הסכמה בין כולנו. הם מכירים אותי כל כך טוב, מכירים את הזוגיות האחרונה שהייתה לי, מכירים את השירז האמיתית, לא השירז מהשערים. לכן, יש בזה משהו מקסים שהם יכולים לתת דעה קצת אחרת על משהו שנראה להם שיכול להתאים לי. זה פותח עוד זווית על משהו שלא בהכרח אני אחשוב עליו".  

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לסיכום, שיתפה: "אני לא מפחדת, אבל יש התרגשות בריאה. הבכור שלי בן 16, והוא זרם. הוא מכיר אותי שנים וסמך עליי שלא אעשה פדיחות. אם אמר לי שאם זה דבר שעושה לי טוב, אז בכיף - הוא מאוד מפרגן".

בפוסט שהעלתה שירז לעמוד האינסטגרם שלה היא שיתפה בתחושות שלפני השידור: "בהתחלה כאשר הציעו לי את הרעיון ישר סירבתי. הכי קל בעצם לא?? ואח"כ חשבתי על זה קצת יותר לעומק והחלטתי לזרום עם פורמט סופר מגניב ואחר. החלטתי לסמוך ולהתמסר טוטאלית לתהליך ולצוות המופלא שהפיק אותו. רכבת הרים של רגשות ותחושות ליוו אותי במהלך הצילומים. אבל היה כיף ומרגש ואחר!! ולגמרי יציאה מאזור הנוחות שלי ( משהו שצריך לעשות מידי פעם) שמחה על ההחלטה ועל כל רגע בתהליך (גם על הרגעים המאתגרים) ומתרגשת ממש לקראת הפרק". 

View this post on Instagram

A post shared by Shiraz Tal (@shiraztal)

סייע בעריכת הידיעה: דוד זבולוני 103fm