ביום ראשון שודר החלק הראשון של התחקיר "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", במסגרתו קייט קונלין, מי שהייתה בזוגיות עם סיימון לבייב עם התפוצצות הפרשה ובמשך שנה וחצי, חשפה לראשונה את הסוד הגדול שלבייב סיימון מסתיר. רבים מהצופים בשידור הטילו ספק בתום הלב של קונלין, וטענו שהסיבה שהייתה איתו היא בצע כסף בלבד. כעת, עם הפרק השני, חיים אתגר מאמת את הדוגמנית עם דמות שהיא לא ציפתה לראות.

אמש, רגע אחרי שידור החלק הראשון של התחקיר, חיים אתגר ערך מפגש עם מאות סטודנטים בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל בראשון לציון. שם, הוא התייחס לשידור וציין כי החלק השני שישודר מחר יראה כי "השיח של האם מאמינים לקייט או לא הולך ומתפתל לכיוון אחר לחלוטין, זה יהיה החלק המשמעותי בסדרת הפרקים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קייט קונלין פותחת הכל על סיימון לבייב (באדיבות קשת 12)

הערב (אחרי החדשות בקשת 12) ישודר החלק השני בסדרה "האישה שהפילה את נוכל הטינדר". בהצצה מהחלק שישודר הערב קייט קונלין נפגשת לראשונה עם ססיליה פלהוי שהייתה בזוגיות עם סיימון לבייב והשתתפה בסרט נוכל הטינדר וזאת בכדי לחשוף האם קייט קונלין היא שתולה או קורבן של נוכל הטינדר?

הצעיר, שעל פי הסרט הונה נשים בכך שגרם להן לחשוב שהוא מיליונר וגרם להן להעביר לחשבונו סכומי כסף גבוהים, המשיך לטעון לחפותו אחרי החשיפה בסרט של נטפליקס "נוכל הטינדר". כמו כן, בראיונות נוספים שהעניק. מי שעמדה לצידו הייתה הדוגמנית בת ה-23 ובת זוגתו, קייט קונלין. כעת, אחרי שהשניים פירקו את החבילה, קונלין, חושפת הכל בתוכנית של חיים אתגר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

חיים אתגר מפתיע את קייט קונלין עם דמות לא צפויה (באדיבות קשת 12)