לפני קצת יותר מחודשיים מגישת הטלוויזיה והרדיו מעיין אדם נפרדה סופית מהתפקיד אותו מילאה בארבע השנים האחרונות - פאנליסטית קבועה בתוכנית הבוקר של "קשת 12", "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. כעת נחשף התפקיד הבא שלה בערוץ. אדם, שנמצאת בהריון מתקדם אותו חשפה על הבמה בהרצאה שלה, תשוב למסך של "קשת 12" מהר מהצפוי בתוכנית "מדברות על זה" - רצועה יומית חדשה שתגיש יחד עם דנה גרוצקי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ב"מדברות על זה" אדם וגרוצקי ישוחחו על הנושאים הכי בוערים בשידור חי בין השעות 14:00 ל15:00 - עם הסיפורים, הדעות והזווית שלהן על כל מה שמעניין. כזכור, אדם התפרסמה בתור יועצת התקשורת ודוברת שרת התרבות והספורט מירי רגב, ובזכות כך לוהקה לעונה השמינית של הריאליטי "הישרדות", שם העפילה לגמר והגיעה למקום השני ונבחרה בהצבעת הקהל בבית לתואר "חביבת הקהל". החשיפה באי, סייעה לאדם לפתח קריירה טלוויזיונית עם לא מעט תפקידים על המסך. מאז 2018 התרגלנו לראות את פניה של אדם על במסך בשעות הבוקר, כפאנליסטית בתוכניתו של ניב רסקין, "חדשות הבוקר".

דנה גרוצקי (צילום: רפי דלויה, יח''צ)
דנה גרוצקי (צילום: רפי דלויה, יח''צ)

בראיון שהעניקה ל-TMI כשעזבה את תוכנית הבוקר אמרה אדם: "יש לי הופעות בתוכנית שנקבעו לאחרי סוכות, רק ביום האחרון אני מתכננת להיפרד. זה היה בית המקצועי שלי, והבית בהרבה מובנים נוספים. רסקין הוא גם חבר בתעשייה וגם מורה דרך, הרגשתי שהוא עושה הכל כדי שאני אצמח. הרגשתי שאני פורחת והרגשתי שנתינה לי כל הבמה להשפיע ולדבר בצורה חופשית, אהבתי לבוא ואני עדיין אוהבת".

"זו המשרה הכי ארוכה שהייתה לי בחיים", מוסיפה אדם. "גם בצבא אתה מחליף מקצוע, וגם בכנסת שלנו יש בחירות כל הזמן. הייתי דוברת של 3 שרים במשך 3 שנים. משהו בבוקר פשוט תפס, הרגשתי שהגעתי למיצוי, ויש עניין של עייפות חומר, שנובעת משעות שהן לא בריאות לגוף. החלטתי שאני מסיימת את החלק הזה, אני נשארתי ב'קשת' וממשיכה להגיש את 'מה הלו"ז'. זה עצוב אבל צריך לדעת מתי עשית את שלך".

מעיין אדם, ''חדשות הבוקר'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם, ''חדשות הבוקר'' (צילום: צילום מסך קשת 12)