המגישה והשורדת, מעיין אדם, שנפרדה בחודש אוקטובר מתוכנית הבוקר של ניב רסקין, "חדשות הבוקר" בקשת 12 והמגישה והדוגמנית אילנית לוי, שמגישה בימי שישי את "גלית ואילנית" - צילמו פיילוט, בדרך לתוכנית יומית חדשה בערוץ. במונולוג חשוף התייחסה לתגובות על הידיעה עזיבתה את התוכנית.


"רציתי לספר לכם, היה לי שבוע מאוד שמח. עשינו פיילוט לתוכנית חדשה בקשת, עזבתי הרי את תוכנית הבוקר לפני כמה חודשים בתקווה ובאמונה שאני ראויה להגיש תוכנית, ולא לשבת ליד המגיש. קשת לקחו אישה בחודש שישי ונתנו לה תוכנית טלוויזיה, אני משתחווה בפניהם על הדבר הזה״.

״בתוך הפיילוט שפורסם וככה נורא שמחתי שבקרוב תעלה, אני מקווה, תוכנית, ואז אני נכנסת למקום שבו זה פורסם ואני קוראת תגובה ועוד תגובה", המשיכה אדם. "׳למה שוב מעיין׳, ׳אי אפשר לראות אותה כבר׳, ׳אי אפשר לשמוע אותה כבר׳, ׳אני לא סובלת אותה׳, ׳למה היא על המסך שלנו׳, ועוד אחת ועוד אחת וכל אחת היא כמו חץ לתוך הלב ובאמת את יושבת ואת חושבת ׳למה?׳ אני יודעת שאני כוסברה, אני יודעת שלא כולם אוהבים אותי, וזה בסדר״.

מעיין אדם (צילום: אור גפן)
מעיין אדם (צילום: אור גפן)

״זה חנק וחנק אותי, הייתה הדלקת נר עם חברים והמשפחה, הרגשתי שאני לא רוצה ללכת, אני רוצה לשכב מתחת לפוך. ואז יובל הכריח אותי לבוא, הדלקנו נרות והכל פשוט נעלם. הסתכלתי ואמרתי ׳זה כל כך חשוב שיהיה לך אדם אחד שאוהב אותך ומשפחה אחת שתאהב אותך וקומץ חברים להדליק איתם נרות׳״.

״אני בטוחה שגם למאזינים והמאזינות שלנו לפעמים נורא קשה, המציאות מכה בהם ומשהו לא מסתדר בעבודה ושהם נכשלים, או שהם מגיעים לאיזה שהוא מקום והם לא אהובים בו. אבל זו המהות נראה לי של חנוכה, לזכור איך נר אחד קטן יכול להאיר את חדר הכי חשוך בעולם, וכל מה שאנחנו צריכים זה לשמור עליו קרוב ולהעריך אותו כל היום וכל הזמן, לא רק בחג הזה״.
 
״אז אני רוצה להגיד ליובל, שאמור להיות עכשיו בדרך לפילאטיס, שאני אוהבת אותו מאוד מאוד, וגם אתכם, וגם את הרדיו ואת קשת ואת כל מי שנותן לי להרגיש שייכת, אתם אור גדול. אז שיהיה לנו חג שמח מלא מלא באהבה, באור ובחום הזה של נר״.

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm