בחודש נובמבר האחרון דווח כי בשירות הסטרימינג "FREE TV" מבית "קשת" עובדים על ריאליטי הכרויות חדש. תוכנית המציאות "אי האהבה" (“Love Island”), שמבוססת על פורמט בריטי שרץ החל מ-2005, ורצה בהצלחה בארה"ב מ-2015 בדרך לעשות עלייה לישראל. כעת, נחשף מי תהיה המנחה הזוהרת. על פי הפרסום של ערן סויסה מ"ישראל היום" מי שנבחרה להגיש את הפורמט שעושה עלייה לישראל היא לא אחרת מאשר הדוגמנית המצליחה עדן פינס. מחברת ההפקה "נמאס" ל-TMI: "לא מכחישים, לא מאשרים".

נראה כי הקריירה של פינס מתקדמת בתקופה האחרונה למקומות חדשים, כאשר רק לפני שבועיים נודע כי לוהקה לסרטו החדש של במאי "חתונה מאורת", לתפקיד משחק ראשון, לצידה יככב על הבד השחקן סמי הורי. "סיימתי ללהק, "עדן שחקנית, אתה עוד לא יודע אבל היא שחקנית מצוינת", אמר אז קוסאשווילי ל-TMI. בסיס פורמט "אי האהבה" מושתת על תחרות בין רווקים ורווקות ששוהים באתר נופש יוקרתי המצולם במעגל סגור 24/7 למשך תקופה ממושכת, כשמטרתם לצאת עם זוגיות. המתמודדים צריכים בתחילת העונה להתחלק לזוגות על פי בחירתם האישית, ומדי פעם הם מקבלים את האפשרות להחליף את בני זוגם. כמו כן לאורך העונה הם צריכים לעבור שלל משימות ולהתגבר על קשיים ודילמות חברתיות וזוגיות.

עדן פינס (צילום: אור גפן)
עדן פינס (צילום: אור גפן)

לאורך העונה הקהל בבית מצביע לזוגות המועדפים עליו, כאשר אלו שמקבלים את מספר הקולות הנמוך ביותר - מועמדים להדחה ואף עלולים לעזוב את המשחק. גם אלו שנותרים רווקים ולא מצליחים למצוא בן או בת זוג - מודחים. בפרק הגמר החגיגי, הזוגות שנותרו - מתמודדים זה נגד זה על אהבת הקהל. הזוג שזוכה במירב קולות הצופים -הוא הזוג המנצח.

כזכור, FREE TV, שירות הטלוויזיה החדש שצפוי להציע את שירותיו בתחילת שנת 2023, רכש את זכויות השידור וההפקה של סדרת הריאליטי Love Island ("אי האהבה"). את הסדרה תפיק ארמוזה הפקות מקבוצת ITV כאשר הסדרה צפויה לעלות לאוויר כבר בקיץ 2023. צילומים יתקיימו במאי הקרוב בלוקשיין שההפקה שומרת בסוד והליהוק ייפתח בקרוב.

מדובר ברכישה אסטרגטית עבור FREE TV שמטרתה לייצר בולטות ואלטרנטיבה ביחס לשירותי התוכן המוצעים כיום שכן אי האהבה נחשב כפורמט הסטרימינג המצליח ביותר ברחבי העולם "אי האהבה" עלתה לאוויר לראשונה בבריטניה בשנת 2015 (אחרי גרסת סלבס משנת 2005) ע"י ענקית התקשורת הבריטית ITV והצליחה לסחוף בעונתה הראשונה כ- 570,000 צופים בממוצע לפרק. את העונה הרביעית סיימה עם ממוצע של כ-4 מיליון צופים לפרק, כשהיא משודרת בשבוע שידורים רצוף. בשנת 2018, כשלוש שנים לאחר עלייתה לאוויר, ניגשו לאודישנים לא פחות מ- 150 אלף איש שביקשו להשתתף בה.

עדן פינס (צילום: רפי דלויה)
עדן פינס (צילום: רפי דלויה)

FREE TV הוא שירות הטלוויזיה החדש והמתקדם בישראל (בבעלות קשת ו- RGE).   החברה תציע חבילת תכנים סופר אטרקטיבית ועשירה   שתכלול, בין היתר, את כלל ערוצי הברודקאסט הישראליים, חבילה רחבה של ערוצי ספורט עם כל הליגות המובילות, חבילה רחבה של ערוצי ילדים, מגוון רחב של ספריית סרטים וסדרות ישראלים ובינלאומיים, מגוון רחב של ערוצים נושאיים וכן תוכן מקורי שיופק על ידי FREE TV. חבילת התוכן של FREE TV תושק במחיר אטרקטיבי שיאפשר לצרכן הישראלי לצרוך במקביל גם את התוכן הישראלי הרלוונטי עבורו, וגם את חבילות התוכן של ענקיות התוכן הבינלאומיות דוגמת נטפליקס, אמזון, דיסני פלוס ועוד.