בשבוע שעבר הרשת געשה עקב הודעתו של הזמר שימי תבורי כי הוא לא הוזמן להופיע באף במה במהלך יום העצמאות המתקרב. זמן קצר לאחר מכן, הזמרת זהבה בן הגיעה לעיריית תל אביב בהצעה נרגשת והציעה לתבורי לעלות יחד איתה, כזמר אורח, על אותה במה בחגיגות יום העצמאות ה-75 למדינה. בראיון למעיין אדם ב-103FM סיפר תבורי על הקושי שחווה כשגילה כשלא הוזמן על ידי אף עירייה.

"קודם כל אני רוצה להגיד, אני כל כך מאושר שאני מתעורר עם אשתי אהובתי יהודית. ואנחנו שותים את הקפה, זה הדבר הכי חשוב כרגע".

"הסיפור האמיתי זה שטדי המנהל האישי שלי, זה צרם לו יותר ממני, דיברנו על זה. אני אישית לא הייתי פונה לאף אחד, טדי כל הכבוד לו. הייתי עצוב, חיכיתי, אבל טדי פתאום אומר לי 'תשמע, אני עשיתי כתבה, זה לא יכול להיות דבר כזה, ואני מצלצל לכל העיריות ו־70 אחוז מהעיריות אומרים שהכול תופס'. את יודעת, אי אפשר כבר אז הוא אמר 'זה לא פייר'. אני מופיע כמעט שבע - שמונה הופעות בחודש, אני מפוצץ היכלי תרבות, אתמול הייתי בהרצליה בהיכל התרבות. בכל המקומות אני מופיע ואני מצליח בצורה שהשירים שלי כבר נהיו שירה בציבור עם הקהל. ואז הוא פרץ עם הכתבה הזו והרבה ראשי ערים התעוררו פתאום".

אני קראתי על זהבה בן
"האמת, הראשונה צלצלה אליי זהבה ואמרה לי שהיא מוכנה לארח אותי בארבע הופעות שיש לה ביום העצמאות. הודתי לה מאוד. אנחנו חברים, אירחתי אותה פעם בסיבוב גדול בצרפת יחד איתי. האמת היא שאין לי ירידות בקריירה, אני ממש מופיע. בסוף צלצלו, התחילו מעיריית אשדוד, אחר כך מראשון ואחר כך מכל הארץ, אפילו בצפון, בקריות".
 
מה השיר שלך שהכי גורם לאנשים להשתולל?
"'אתמול היית שונה', 'זה לזו' - השיר הזה ענק, 'אלירן', 'תני לי את הלב' ו'אין לי אהבה', כל השירים הגדולים. עוזי חיטמן, שיהיה בגן עדן, כתב לי 40 שירים בהמשך הקריירה שלי ושלו, אנחנו היינו 40 שנה יחד. הקהל פשוט שר את זה, שירה בציבור ממש".

הרבה בתקשורת מדובר על הבן שלך והאמא של הבן של הבן שלך
"כל השטויות שלהם. אני אדיש לזה, אני ממש לא קורא אפילו לפעמים, זה באמת סתם רכילות. אורטל, לפי דעתי, אוהבת כל דבר להוציא לעיתון. אותי זה לא מעניין הדברים האלה, אני כבר עברתי את השטויות האלה".
 
אתה פוגש את הנכד?
"כן פגשתי אותו, ביום הולדת שלו הייתי".
 
"ביי מעיין", סיכם תבורי את השיחה. "תמשיכי לאהוב כמו שאני אוהב את יהודית, את יהודית אני בחיים לא אעזוב".
 
סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm