לאור מצבם הכלכלי הקשה ומחלתה המתקדמת של קארין באומן, פנתה יהודית באומן לראש מחלקת התרבות בעיריית תל אביב בבקשה כי יזמין את שימי תבורי כתושב העיר להופיע על במות העיר בחגיגות יום העצמאות הקרובות. לפי הדיווח של העיתונאי רן בוקר, וכפי שסיפרה ל-TMI, יהודית באומן פנתה אישית לראש המחלקה באינספור הודעות להזמין את שימי למופעי החגים שבעיר אבל עד היום לא זכתה למענה.

״ביקשתי לפורים, ביקשתי לסוכות, חנוכה אין ממנו שום תגובה במקום לעזור הוא דוחה לוקח אחרים לא מעניין אותו כלום". כמו כן, באומן שיתפה את אחת ההודעות שכתבה לראש המחלקה שאחראי על הזמנות האומנים, ובה כתבה: "שואלים אותי למה שימי לא מופיע, רוצים אותו ואתה קובע! רק אתה! אין דבר העומד בפני הרצון אתה קובע הכל. אני מבקשת ממך שתעשה מצווה גדולה עבור המצב שאנו שרויים בו חוסכים כל שקל לבת שלי, אתה יכול לדאוג ששימי יופיע, באמת אנשים אוהבים אותו כל כך".  

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: פרטי)
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: פרטי)

עוד מסרה באומן ל-TMI כי בזמן שעיריית תל אביב נאטמת לתחנוניה, הזמרת זהבה בן הגיעה אליהם בהצעה נרגשת והציעה לתבורי לעלות יחד איתה, כזמר אורח, על אותה במה בחגיגות יום העצמאות ה-75 למדינה. ״להזכירך היא הייתה במקום הזה, ויש לה רגישות למצב שלנו", מסרה באומן. כזכור, זהבה בן סבלה בעבר מבעיות כלכליות ואפילו זכתה למופע הוקרה שכל הכנסותיו הוקדשו לשיפור מצבה הכלכלי. מאז זכייתה ב"האח הגדול" זוכה הזמרת לעדנה מחדש. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מעיריית תל אביב-יפו נמסר: "אגף התרבות של עיריית תל אביב-יפו הינו בעל אוטונומיה לבחור את ההופעות המתקיימות בעיר ללא תלות במצבם הכלכלי או הבריאותי של האמנים השונים. אנו בוחנים את כלל ההצעות המגיעות לפתחנו ולא שוכחים את שימי, שגם הופיע במסגרתנו בעבר, ונעשה המיטב לבחון את שילובו בהופעות בעיר". 

זהבה בן (צילום: אליאב ממן)
זהבה בן (צילום: אליאב ממן)

כמו כן, אחרי שדווח על המעשה המרגש של בן, גם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הנחה את אגף התרבות בחברה העירונית להזמין את שימי תבורי להופיע באחת מהבמות המרכזיות בעיר ביום העצמאות הקרוב ולאחרונה נסגר ההסכם.