בשנים האחרונות נראה כי אי אפשר לברוח מנוכחותם של צמד המגישים המוביל של "קשת 12", אסי עזר ורותם סלע על המסך. השניים הנחו את "הכוכב הבא", "רק רוצים לרקוד" ו"נינג'ה ישראל" והיא כיכבה בתפקיד הראשי בסדרה שיצר "להיות איתה". אחרי שנים רבות של חברות דביקה על המסך, האם ייתכן כי אי הזמנה ליום הולדת מצביעה על קרע בין השניים?

"די עם הטלפון!", צועק עזר על סלע בהצצה לגולשי TMI לפרק הקרוב של "נינג'ה ישראל". אני לא יכול לעבוד איתה ככה". המגישה משיבה: "אין עבודה אבל, מה אני אמורה לעשות?". "היא רק מתארגנת ליום ההולדת שלה, אני ראיתי. אני כבר ראיתי את הקבוצה. אם אני לא מוזמן לאירוע הזה...", ממשיך עזר וסלע משיבה: "אתה לא מוזמן, זה לא אירוע, ערב במסעדה, מה אתה קשור?".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אסי עזר ורותם סלע בריב על יום הולדתה (באדיבות קשת 12)

"זה ערב בנות, עם חברות שלי וחברות שלך. אז אני גם בת", מכריז עזר וסלע מתנגדת: "אתה לא בת" והוא ממשיך: "אני מזהיר אותך, יהיה לך סוף איתי". "אני אעלה את זה בקבוצה, בפני הבנות והן יגידו מה שהן יגידו", אומרת המגישה, והוא משיב: "לא, את תודיעי להן שאני בא. חוצפה, אין, היא גמרה אצלי, נשבר לי ממנה. כשאני לא הזמנתי אותך ליומולדת של אלברט, מה עשית!". "זה מצומצם ל-6 אנשים, אתה הזמנת 40 איש", אומרת סלע ועזר המובך משיב: "אלברט לא... לא היה מקום ב... לא היה... שולחן קטן. מה זה קשור? מה היא קשורה. יאללה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אסי עזר ורותם סלע (צילום: רפי דלויה)
אסי עזר ורותם סלע (צילום: רפי דלויה)