כמעט ואין אדם במדינה, מצפון ועד דרום, שלא שמע באוגוסט האחרון על סערת ההופעה של עומר אדם, שאירח את הזמר הלטיני ניקי ג'אם על במת פארק הירקון. באותם הימים הרשתות החברתיות געשו בעקבות הביקורות הנוקבות של הקהל, שהתאכזב לגלות שהמופע עליו שילם מחיר מלא ארך כ-40 דקות בלבד. כעת, במבט לאחור, בת זוגו של אדם יעל שלביה, המככבת בימים אלו בתוכנית "מחוברים" המשודרת ב-HOT, זכינו לקבל הצצה להתמודדות הלא פשוטה עם המקרה, מנקודת המבט שלה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יעל שלביה ואמה על הסערה הגדולה של עומר אדם (צילום: באדיבות HOT)

בקטע מתוך הפרק שישודר הערב (רביעי), אפשר לראות את שלביה ואמה צופות בדירתה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", שסיקרה בזמנו את המופע. מהטלוויזיה אפשר לשמוע את המנחה אומר: "בבוקר שאחרי ההופעה המאכזבת שלו בפארק הירקון, הם עסוקים מאז בכיבוי השריפה שניצתה שם, וכשאנחנו אומרים 'הם' זה כי זו היא שמדברת שוב ושוב ברבים", בהתייחס לריאיון שנערך עם שלביה סמוך למאורע. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

עומר אדם, יעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם, יעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

באותו הריאיון התייחסה הדוגמנית למתרחש והסבירה: "לפעמים יש דברים שפשוט לא תלויים בנו, אני יכולה להגיד לך שקצת חיכינו לו, חיכינו לזמר האורח שיעלה". תוך שהיא מביטה בעצמה על מסך הטלוויזיה, שלביה הסבירה לאמה שהדרך שבה היא בחרה להתנסח, בצורת רבים, הייתה כי באמת באותה הסיטואציה הם ישבו יחד וחיכו לאורח הלטיני שיגיע. באותו הרגע הסבירה לה אמה: "תירגעי, מה שתגידי, תמיד תהיה ביקורת".

בהמשך אפשר היה לראות את מגישת התוכנית דנה גרוצקי מתייחסת לזוגיות של השניים: "מאז שהוציאו את הזוגיות שלהם מהארון הם בלתי נפרדים ומשדרים לעוקבים שלהם הרבה אושר, ובעיקר עושר בע'. אני מהמרת שכבר יש טבעת, מעניין כמה קראט".