הזמר עומר אדם הופיע בפארק הירקון ביום חמישי האחרון לצד האמן הבינלאומי ניקי ג'אם. אלא שהאחרון איחר למופע ובעקבות כך אדם העניק לקהל המשולהב שקנה כרטיסים במאות ואלפים שקלים, הופעה של 58 דקות בלבד. אחרי ההופעה הקצרה שסיפק אדם למעריציו המאוכזבים בפארק הירקון והביקורות הרבות שקיבל, החליט הזמר לא להסתפק רק בהסברים והתנצלויות ולהעניק פיצוי הולם לכל רוכשי הכרטיסים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בהודעה שנמסרה הבוקר (ראשון) מיח"צ של הזמר מסר הזמר כי כל מי שרכש כרטיסים למופע, יקבל כרטיס נוסף למופע אחר שלו ובחינם. וכך מסר: ״קהל אהוב ויקר שלי, מאז ההופעה בערב חמישי, אני לא מפסיק לחשוב מה ואיך לעשות.  אחרי תקופת קורונה, רצינו לקיים מופע ענק עם אמן מצליח בינלאומי שייתן עניין וחוויה ושנצליח ביחד לתת לכם מופע מושלם. הגעתם מרחוק, הלכתם 40 דקות ברגל. תיגברנו רכבות אבל לא כולם יכולים להגיע ברכבת ונוצרו פקקי ענק. כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום וכמובן שלא הייתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב. אבל השעה 23:00 זה חוק! המוסיקה צריכה להיפסק כי יש דיירים שמתגוררים סביב הפארק!".

עומר אדם (צילום: דוד כהן פלאש 90 )
עומר אדם (צילום: דוד כהן פלאש 90 )


"אני יודע שיש גם הרבה אנשים שנהנו והשקענו בהפקה הזו מכל הלב. ביחד עם כל אנשי ההפקה שלי שגם הם מרגישים תסכול רב אחרי חודשים של הכנות, החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי. אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב ) יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות. אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי (אני מקווה). אני לעולם לא אאכזב, נקודה!! אנחנו נשקיע את הנשמה ונבנה לכם ליין אפ שגם נצחק וגם נבכה. אני מתנצל אם חלקכם התאכזבתם! נשבע באמאאאא ובאבאאאא שהייתה לי כוונה רק לשמח ולהפתיע אבל במדינתנו הקטנה והמיוחדת בסוף הכי טוב לנו איתנו!! ורק איתנו".