קשת המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN ואמן הביוטי גילי אלגבי השיקו השבוע לכבוד יום האישה את תערוכת "DARE TO SHINE" האירוע התקיים כתרומה לעמותת כ"ן, כוח נשים לקידום מנהיגות נשים בישראל. האירוע כלל תערוכת צילומים ייחודית, נשית ומעוררת השראה לכבוד יום האישה הבינלאומי. בין הנשים שהגיעו לערב הייתה השורדת אלית מוסאיוף, שסומנה כאחת הנשים החזקות על האי.

כאשה חזקה שגילתה כוח על האי, איזה מסר יש לך ליום הזה?
"יש לי משפט שאני כל הזמן אומרת ואני באמת מאמינה בו בכל ליבי: אין גיל לתשוקה, ואין גיל לאהבה, ואין גיל לחלומות ו-וואלה אני הוכחה לזה. שרדתי שם עם נשים מאוד חזקות, והצלחתי גם למרות גילי. או בזכות גילי".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלית מוסאיוף חושפת את כל האמת על הישרדות (ראיון: קיץ ברבנר)

רבים מסמנים אותך לניצחון, למקום גבוה. מה את חושבת שעשית נכון?
"פעלתי מהלב, האסטרטגיה שלי הייתה לפעול מהלב, להבין, לשמוע מה שקורה, לא לפגוע באף אחד".

את חושבת שתזכי?
"אי אפשר לדעת, הקהל קובע".

אם באמת תזכי מה תעשי עם המיליון?
"תאמין לי שיש לי מלא דברים לעשות עם המיליון, אבל ברור שחקל מזה יילך לתקומה, למעון לנשים מוכות".

בתחילת העונה היית דמות פחות דוממיננטית, ועם הזמן צברת אוהבים ונוכחות. באיזה מהמלכים שלך את הכי גאה?
"המהלך שעשינו על ספיר כמובן, זה רגע ששינה הרבה דברים במשחק. יש הרבה דברים שאני גאה בהם, אבל הכי אני גאה בעצם שזה שהגעתי לשם, עצם זה ששרדתי, בתור אנדרדוג בהתחלה הייתי קצת מוקצית, אבל נפתחתי כמו פרח, וזו הגאווה הכי גדולה שלי. זה דבר מאוד לא פשוט, אנשים צופים מהבית ואומרים 'הכל בסדר', אבל זה הדבר הכי קשה בעולם, וגם הדבר הכי מופלא בעולם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

אלית מוסאיוף (צילום: אור גפן)
אלית מוסאיוף (צילום: אור גפן)

יש דברים שאת מתחרטת עליהם, אולי עושה אחרת?
"ברור, תמיד יש. בדיעבד אתה חושב 'איך לא עשיתי ככה', אבל בסופו של דבר, כנראה שעשיתי דברים טובים, כי אני כאן".

יש משהו שאת מצטערת עליו, שהיית רוצה אולי לבקש סליחה?
"כל מה שקרה על האי - נשאר על האי. אין לי מה לבקש סליחה, לפעמים היצרים מתגברים עליך שם, זה משחק של תככים ומזימות. אבל אם אתה הולך עם הלב שלך ועם האמת שלך בסופו של דבר אתה לא מתחרט".

רבים העבירו ביקורת על היחס שלך לגיא שיקר, שמאוד תמך בך בהתחלה, ואמרת עליו דברים לא נעימים בטסטות על האי.
"נכון, אבל אני אגיד לך מה שאמרתי גם לו. לכל מטבע יש שני צדדים, בדיוק כמו שהוא תמך בי, אני תמכתי בו, כמו אשה חזקה. ועוד פעם, האמוציות שם הן יוצאות מכלל פרופורציה, אתה כועס, ואתה מדבר כמו שאתה מדבר. היום אנחנו חברים והכל בסדר. זה המשחק, אין מה לעשות. ובגלל זה הגעתי לאן שהגעתי והוא לא".

איך הוא הגיב כשהוא ראה את הדברים האלו בטלוויזיה, הוא נעלב?
"לא. ממש לא. כשאתה נמצא על האי, אתה עובר חוויה מסוימת, כשאתה חוזר לארץ אתה חווה את החוויה הזו שוב ובהרבה יותר עוצמה כי אתה רואה את מה שכולם מדברים עליו. אתה צריך להיות מספיק חזק כדי להבין שבסך הכל זה רק משחק, ואנחנו חבירם ממש טובים האיום".

גיא שיקר, גיא זוארץ, הישרדות (צילום: נוי עינב)
גיא שיקר, גיא זוארץ, הישרדות (צילום: נוי עינב)

כשאת מסתכלת על העונה הזו, מה הרגע הכי מאתגר שהיה לך?
"הרגע הכי מאתגר זה שהיה יום שלם של גשם, משעה שלוש בצהריים על שש בבוקר למחרת. הגעגועים שלי לילדים, הקור... יום למחרת ממש הייתה לי שבירה רצינית, וגם עליה בתגברתי. אנחנו מדברים על נשים חזקות ועל יום האשה. בסופו של דבר אתה מתמודד שם עם אתגרים לא פשוטים והנשים שם - מי שפרש עד עכשיו זה הגברים, הנשים היו שם כוח מאוד חזק, וזה רק מראה לך מה זה אשה, אשה שנלחמת למען מטרה מסוימת. אומרת לך את זה אשה לביא, וככה אני גם בחיים האמיתיים שלי, גם היום. יש כאלה שהן לביאות ששואגות, ויש כאלה שהן לביאות ששומרות על הטריטוריה שלהן, אני פחות שאגתי, יותר המנהיגה השקטה".

יש דיבורים על סכסוכים בין השורדים, בין השאר עם גל. איך מתנהלים היחסים בין השורדים?
"בגדול כל השורדים הם בסדר, יש חלק שלא מדברים עם גל יש חלק שכן. אני מאוד אוהבת את גל, כל מה שקורה זה באמוציות. אנשים קצת יוצאים מפרופורציות, כמוני, כמוהה, כמו כולם, כל אחד בא לשחק את המשחק, בא להראות את עצמו. מה ששלהם זה שלהם. אני חיה עם עצמי בשלום וההתנהלות שלי אפילו כאן בארץ. אני מקווה שבסופו של דבר אהבה ושלום תשרור בין כל השורדים וגם בעולם כולו".

אלית מוסאיוף (צילום: אור גפן)
אלית מוסאיוף (צילום: אור גפן)

הרבה מהשורדים מדברים על החוויה של לחזור ולצפות בעצם ובחירות העריכה. הרגשת שנעשה צדק, אהבת את איך שנערכת?
"לא תמיד אתה מרוצה מאיך שאתה יוצא, אבל זה לגיטימי. יש אלפי שעות צילום, מצלמים אותנו 24/7, אי אפשר להכניס הכל לפרק של שעה. לפעמים אתה אוהב את עצמך, לפעמים פחות. זה לכולם, זה לא מגמתי על מישהו, פעם זה יוצא יותר טוב, ופעם אחרת מישהו אחר ואני אומרת 'איך לא הראו את זה'. והלוק... לאט לאט אתה מקבל שוק מאיך שאתה נראה, אבל לאט לאט אמרתי 'וואלה, אני שורדת, ככה שורדים נראים, אין מה לעשות'. בסך הכל זו הייתה חוויה מעצימה, ברמות, גיליתי מלא דברים על עצמי, גיליתי מלא דברים על החיים מתוך הסתכלות פנימית. כשאתה לבד ואתה בודד, לי זאת הייתה חוויה מעצימה מאוד. ואנחנו נראה".

ואת רוצה למנף את זה לקריירה בעולם הבידור?
"אני מאוד מקווה למנף את זה לדברים מסויימים, לאט לאט, כמו במשחק שאתה שורד עוד הדחה ועוד הדחה, עוד כן עוד לא, עד שבסוף נגיע גם לזה".

אלית מוסאיוף, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)
אלית מוסאיוף, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)