הדוקו ריאליטי "מחוברים" חושף את הצופים אל חייהם של מפורסמים מקרוב, ומגלה כי פעמים רבות לא כל הנוצץ זהב - ועולמם של דוגמנים, שחקנים וזמרים הוא לא זוהר כפי שחשבנו. בהצצה לגולשי TMI לפרק של מחוברים שישודר ב-HOT הערב (רביעי) יעל שלביה משתפת את חברתה הזמרת אנה זק על התחושות שלה לגבי החברים בחייה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"כשהתחלתי את הדוגמנות אז החברות הכי טובות שלי מהאולפנה התרחקו ממני", חושפת הדוגמנית ובת זוגו של הזמר עומר אדם. "הן אמרו שהשתניתי, אבל אני חושבת שפשוט היה להן מוזר לראות אותי גדלה ומתפתחת ופשוט הופכת להיות מי שאני מרשה לעצמי להיות". "היום אני מרגישה שמעגל החברים שלי הצטמצם מאוד, זה עצוב להגיד אבל לאט לאט אני מרגישה שאני פחות סומכת על אנשים", ממשיכה שלביה.

יעל שלביה על הקושי מהחברות שהתרחקו (מתוך 'מחוברים', באדיבות HOT)

"אני זוכרת שממש בהצגת הסיום של כיתה י"ב, שזה כאילו ההכתרה, שזה כמו הנשף של הדתיים. אז כאילו חזרתי מלונדון מעבודה, והן פשוט לא דיברו איתי, כי לא הייתי שם בשבילן". "זה קשוח", עונה לה זק. "רק אנחנו נבין את זה את מבינה? גם לי, כשאני התחלתי והייתי קטנטונת ממש. ממש. הייתי בגיל 13. וגם כל היציאות של חברות שלי הייתי מפספסת אחרי בית ספר. אז הן כאילו היו מתבאסות עליי ואומרות שאני לא משקיעה בהן זמן וזה כאילו... ואת כאילו נקרעת מבפנים. מאוד בא לך את חיי החברה שלך, שזה משהו שהוא מאוד חשוב".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יעל שלביה (צילום: רפי דלויה)
יעל שלביה (צילום: רפי דלויה)