סטטיק הוציא סינגל המשך ל״עטלף״ המנסה להבין את חיי הרווקות, על כל הבדידות, השחרור והסקרנות שמגיעים עם פרק זה. את השיר בשם ״צ׳יק צ׳ק״ כתב מתוך החוויה האישית שלו לאחר הפרידה המתוקשרת מהשחקנית והרקדנית רונה לי שמעון, וביצירה זו סטטיק לא מפחד להיחשף ומדבר על הכל.

בראיון מיוחד על סט הצילומים של הקמפיין החדש לחברת ״פרטנר״ המוזיקאי סיפר על הצורך שלו לעבד דרך השירים את מה שחווה, האם הצליח להירפא ומוכן לפתוח את ליבו לאהבה חדשה? ומה הוא באמת מרגיש בנוגע למצב הנוכחי? 

סטטיק בקליפ ''צ'יק צ'ק'' (צילום: רון שושן)
סטטיק בקליפ ''צ'יק צ'ק'' (צילום: רון שושן)

אתה מוציא שיר חדש, חשוף וכואב. איפה הוא עומד מול ״עטלף״? 
״׳עטלף׳ הוא היותר כאב מבין השניים. אם הסינגל הקודם מתעסק בכאב והקושי, ׳צ׳יק צ׳ק׳ הוא המשך ישיר של זה ובעצם מדבר על התחושה של אחרי הכאב, אחרי פירוק הנישואים (עם שרית פולק) והפרידה (מרונה לי שמעון). על החוויה פתאום להיות רווק אחרי המון זמן שהייתי במערכות יחסים. הוא למעשה שיר ׳מתוק-מר׳, על הרווקות החדשה, ההנאה והבדידות שמגיעה איתה״. 

כך או כך, אתה נחשף ומדבר על היחסים הכי אישיים שלך. מלבד המערכות יחסים הרומנטיות מדובר גם ביחסים מול עצמך. תספר לי על המורכבות של זה. 
״אני יכול לתת לך אנלוגיה מגעילה; לדעתי לכתוב שיר זה כמו להקיא. להקיא בציבור זה לא נעים במיוחד, אבל באותה עת יש לך את הצורך להקיא. אתה חייב להקיא. זו האמת שלי והיא חייבת לצאת החוצה. אני מרגיש שזו הדרך הכי בריאה בשבילי להתמודד עם העולם. גיליתי מחדש כמה להוציא שיר ולתת לעולם לעבד אותו משחרר. לפעמים אני ממש לומד מהטוקבקים שאני מקבל וזה תורם לתהליך עיבוד שלי״. 

סטטיק בקליפ "צ'יק צ'ק" (צילום :דין פרליס)

קיבלת תגובה מהאקסיות? 
״הדבר הכי כיף בלהוציא שיר זו הנקודה שלא מדובר בדו שיח. אני כמו נואם את הנאום שלי ומי שרוצה שידבר איתי על זה אחר כך. למרות שזה עלול להגיע – אני לא מכוון ולא חושב על זה״. 

כמה אתה מרגיש פנוי לאהבה כרגע?
״האמת שאני לא מרגיש פנוי לאהבה. אני מרגיש שאני נמצא כרגע בתהליך ועם יד על הלב איתך; אני צריך להבין מה בדיוק יעשה לי טוב כרגע. כי ברור שדברים שחשבתי שיעשו לי טוב גרמו לי להיפגע. נפגעתי במקומות שלא ציפיתי להם, ואני רוצה לקחת את הזמן לעצמי עכשיו״. 

יש בקליפ של ״צ׳יק צ׳ק״ רגעים מאוד אינטימיים. איך אתה מרגיש מול זה? 
״כמובן שדיברנו על הכל לפני, ואפילו היה לי קצת קשה ומביך עם זה. בכל זאת, פעם ראשונה שאני עושה משהו כזה. אבל אני מרגיש שאני נפתח יותר״. 

סטטיק בקליפ "צ'יק צ'ק" (צילום :דין פרליס)

דחית את יציאת הסינגל בעקבות המצב. לא מזמן שוחחנו והיית מאוד אסוף ואופטימי בהקשר של המציאות הנוכחית. אבל אני מניחה שאחרי הימים האחרונים אולי משהו אצלך התערער. 
״זה לא ערער אותי כי אני מאוד יציב עם מה שאני מרגיש. כמו שכבר אמרתי לך אז, אנחנו עם הנצח ואני באמת מאמין בזה. זה כן כואב לי שהפעם הכל מתחולל בתוך הבית ולא מחוץ לו. אבל, בימים כאלה לצערנו עוד שנייה אנחנו נציין את השנה הקשה הזו. לגבי השיר אני פשוט מחפש ימים פחות קשים, כי ברגע שפקדו אותנו יומיים כאלה קשים – אי אפשר להתנהג כאילו הכל רגיל. בסוף, המוזיקה שלי היא אסקפיזם ובאותו יום היינו צריכים לחוות את הכאב מבלי לברוח ממנו. עם זאת, בסוף החיים צריכים להמשיך ואני מקווה שנמשיך״. 

״כל החטופים צריכים לחזור הביתה בכל מחיר. אבל אם את שואלת אותי לגבי פוליטיקה - האמת שהעניין הוא זה שאנחנו מפורסמים לא הופך אותנו לבקיאים פוליטית. אני לא כל כך מאורע ואני מאוד נזהר בלשון שלי. לא ממקום של פחד ושתיקה, אלא יותר מהפחד להגיד משהו מחוסר בקיאות. אני לא חושב שאני צריך להיות בן אדם שיכול לקחת על עצמו את גודל האחריות הזו. החטופים זה לא עניין פוליטי וזה הרבה יותר גדול מזה״.

סטטיק בקליפ ''צ'יק צ'ק'' (צילום: רון שושן)
סטטיק בקליפ ''צ'יק צ'ק'' (צילום: רון שושן)