העונה הנוכחית של "המירוץ למיליון" הגיעה לסיומה אתמול (רביעי), עם גמר סוחף באמת וליהוק מהטובים ביותר שידע הריאליטי הישראלי בשנים האחרונות. אמנם אן ולי, הלוא הן דובי ודובי זכו במקום הראשון, אבל יש מנצח אחד גדול יותר, שלא זכה במיליון שקלים (תלוי בחוזה המפנק שלו מול קשת כמובן, כן?) - המנחה הלוהט יהודה לוי

יהודה לוי בהקרנת פרק של המירוץ למיליון בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)
יהודה לוי בהקרנת פרק של המירוץ למיליון בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)

אין ספק שהעונה הזו באה להוכיח. קשת שמו את כל הקלפים שלהם על מיתוג חדש לריאליטי שכבש את הישראלים כבר לפני יותר מעשור, וניכר שתקציב לא היה אישיו בהפקה הזאת. חודשים לפני היציאה לצילומים, הפציצו בערוץ עם הידיעה המרעישה - רון שחר, הסמל של המירוץ, בחוץ. במקומו - אחד השחקנים אולי היוקרתיים ביותר בתעשיית הבידור, יהודה לוי

רון שחר (צילום: רפי דלויה)
רון שחר (צילום: רפי דלויה)

אני מודה, כמו כולם, הייתי סקפטי. לא ביכולות של יהודה, את זה הוא הוכיח כבר ב-20 שנים האחרונות, פשוט זה לא הסתדר לי בראש איך המירוץ למיליון יראה עם מנחה אחר. תנו לי לספר לכם, בסופו של דבר זה הסתדר לי מושלם. הכריזמה של לוי, שידועה כבר לקהל הישראלי, קיבלה הפעם זווית נוספת - אנושיות. השחקן, שרגיל לעמוד מול מצלמות דרוך כשהוא נשאל בדרך כלל על זוגיות, כסף, אבהות עתידית ונבירה לחיים האישיים, הוציא מעצמו הפעם פאן אחר שלא קיבלנו ממנו עדיין. 

ברגע אחד קיבלנו יודה לוי אחר. מחבק, עוטף, עם לכלוכית בעיניים כשהוא מתרגש ועם מבט דואג כשהוא רואה זוג נשבר מולו. יודה שמחבק כל זוג שקופץ עליו כי הם נכנסו לו באמת ללב ובעיקר, יודה שמבין שהוא לא מהות המירוץ. שלמרות שהוא הפרצוף שמופיע במסע היח"צ לתכנית, ברגע האמת הוא רק המתווך בין הקהל לכל הזוגות שאמורים לייצר את העניין והדרמה של הריאליטי בו הם מככבים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Adir Mor ️‎‏ (@‏‎adir_more‎‏)‎‏

הקריירה של יהודה לוי לא היתה מוטלת בספק לפני המירוץ למיליון, אבל הזווית הנוספת שהיא קיבלה, העלתה אותו בעוד דרגה אצל הקהל הישראלי. רק בהצלחה עכשיו לדנה שתיאלץ להיפרד ממנו בכל שנה לחודש וחצי בעשור הקרוב.

ובנקודת סיום אישית, אם מישהו מההפקה הגיע עד לכאן - מה זה צריך להיות עונה בלי אף נקודת סיום ללא הדחה? רותם ועמית, סהר ויפתח, מירי ורחלי אהובות ליבי, העם איתכם. זה לא הגיע לכם. לתשומת ליבכם קשת, ללמוד ולהשתפר, אנחנו ממתינים. 

יהודה לוי (צילום: מערכת TMI)
יהודה לוי (צילום: מערכת TMI)