יהודה לוי, הגיע השבוע להקרנת פרק חגיגית של "המירוץ למיליון" אותה הוא מנחה, בשגרירות אזרבייג'ן שבתל אביב, יחד עם קאסט המתמודדים של העונה הנוכחית. בשיחה עם TMI הוא מדבר על ההבדלים בין משחק להנחיה, מתייחס להחפצות והערות שהוא חווה על המסך ובקריירה, ומסביר למה הפעם, יותר מתמיד, הוא דואג לשמור על הזוגיות שלו ושל דנה פרידר, בעיקר שלהם.

יהודה לוי בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)
יהודה לוי בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)

"באנו לראות את ההקרנה בשגרירות אזרבייג'ן, ואנחנו הולכים לראות יחד את התכנית, אלה שנשארו ואלה שהלכו, כי יש פה קומונה שמתפתחת בין כל הזוגות. הם הולכים ועושים הקרנות יחד וזה נורא כיף ונורא משמח שהם הפכו ככה להיות חברים.

בתור שחקן, איך זה להפוך להיות מנחה? היתה מורכבות מסוימת? העולמות מאוד שונים.
"קודם כל איזה יופי שאת יודעת ומבינה את זה, כי אנשים לא מבינים את זה. הנחיה זה יותר קשה. לא, עוד פעם, הנחיה זה משהו אחר, וזה מדיום אחר. זה כאילו אתה שובר את הקיר הרביעי וזה משהו שאני לא רגיל לעשות. ברגע שאני מסתכל לתוך המצלמה, זה משהו אחר. הנחיה זה דיבור אחר.

אני שחקן, שחקן זה הרבה יותר עמוק ופילוסופי ואני נכנס שם לדמות ומערכות יחסים, ופה זה משהו אחר. אבל זה צבע חשוב שאני מאוד שמח שנכנסתי אליו. זה מקרין עלי משהו ואני מקרין החוצה לעולם. אני הרבה שנים במקצוע ובחיים לא חוויתי כל כך הרבה אהבה מהקהל והצופים.

לגבי האהבה שאתה מקבל, אתה שם לב להחפצות שאתה חווה על המסך? כמה זה בא לידי ביטוח כרגע?
"אני לא חווה את זה כהחפצה, אני חווה את זה כאהבה. לא יודע, אני לא נותן לזה טייטל שלילי של החפצה. אני חווה את זה כבר הרבה שנים. זה תמיד היה שם ברוך השם".

יהודה לוי ומתמודדי המירוץ למיליון בהקרנת הפרק בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)
יהודה לוי ומתמודדי המירוץ למיליון בהקרנת הפרק בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)

בנושא אחר, אי אפשר שלא לדבר על זוגיות כמה זה בלתי נסבל שנכנסים לך ולדנה (פרידר) לצלחת?
"תראי זה לא פעם ראשונה שאני בזוגיות כזו, אני קצת רגיל לזה. ובגלל שאני רגיל לזה, אני ודנה משתדלים לעשות את ההפרדה הזו, הרבה יותר ממה שאני עשיתי בעבר, כי זה חשוב לי וחיים עם זה. זה כבר הרבה שנים שאני בתוך הדבר הזה".

וזה שאני אשאל על חתונות והריונות?
"תראי, זה לפעמים מעצבן שפולשים לך לתוך החיים, אבל בסדר, אני יודע כבר איך להדוף את זה ולתת לזה לעבור מעליי. כשלא מתאים לי אני אומר והכל בסדר, אני כבר די רוקד את הריקוד הזה כבר שנים, אז הכל בסדר".