אחד מרגעי השיא של גמר "המירוץ למיליון", הגיע כשענבר ואבישי נכנסו להוסטל בקווינסטאון שבניו זילנד, על מנת לחפש אדם שיסכים לתת להם רכב. במקום הכי רחוק מישראל, ברגע שהיה נראה חסר סיכוי, מצאו הדוד והאחיינית בחור ישראלי שהסכים להשאיל להם את הרכב על מנת שיוכלו להגיע ליהודה לוי.

ענבר בן עטיה ואבישי רגב. המירוץ למיליון  (צילום: משה נחמוביץ')
ענבר בן עטיה ואבישי רגב. המירוץ למיליון (צילום: משה נחמוביץ')

הרגע המרגש, הפך לשיח הכי גדול ברשת היום (חמישי), וכולם תהו מי הוא אותו בחור מסתורי שהביא את הצמד למקום השני בתחרות. אז לבחור קוראים עידן גרוף, הוא כעת נמצא בסרי לנקה ואבישי וענבר עלו איתו לפייסטיים, אותו תיעדו לעוקבים באינסטגרם. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אבישי וענבר בשיחה עם הבחור שעזר להם בגמר (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"אחרי הדרמה והבכי והמעטפה, מה ניצח הכל? על מה כולם מדברים? הרשת בקריסה על הבן אדם שהביא לנו אוטו", אמרה ענבר תחילה ואבישי השלים: "מישהו פעם פתח דלת של אוטו ונשאר עם ידית ביד", כשהוא מתכוון לידית הרכב אותה שבר רגע לאחר שקיבל אותו. 

בשלב הזה, עלה גרוף לשיחה וההתרגשות היתה ניכרת באוויר: "היה אתמול גמר ואתה בטח זוכר את הסצינה. אני ממש מתרגש לראות אותך, הכל זוכר לי. זה היה לפני שנה ושלושה חודשים. קודם כל אתה יצאת מלך", אמר אבישי, והישראלי שעזר להם חשף כי הרכב לא חזר אליו במצב הכי אידיאלי: "אני זוכר שקיבלתי אותו בלי ידית ובלי דלק. החנו לי אותו מול ההוסטל, כמעט גררו לי אותו", אולם הוסיף כי ההפקה שילמה את התיקון בסוף. "אני הלכתי למסיבה, לא דאגתי לאוטו בכלל אבל אז קמתי בבוקר וראיתי את האוטו ואמרתי 'אויק. מקום שני אה?", אמר להם גרוף בהתלהבות. 

ענבר ואבישי, המירוץ למיליון  (צילום: מערכת TMI)
ענבר ואבישי, המירוץ למיליון (צילום: מערכת TMI)

לבסוף, ריגשה ענבר כשהודתה לבחור שעזר להם: "אני רוצה להגיד לך עידן משהו - היית שליח השם שלנו שם. אני לא אשכח את הרגע הזה עד סוף חיי. הרגע הזה שראיתי אותך, זה היה נקודת אור אחרי כל היום הזה שעברנו. מה הסיכוי? אם הייתי רואה את זה בבית, הייתי אומרת שזה מבוים. זה מטורף. אני אשכרה נהגתי לך ברכב, בלי דלק וכל מה שאני זוכרת שאני אומרת לאבישי - 'איך אני מגיעה לנקודת סיום? זה הזוי'. היית אלוף העולם. כל החיים נזכור אותך, אני מודה לך על הכל".

ענבר ואבישי (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')
ענבר ואבישי (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')