ליהי טולדנו התפוצצה כמו מטאור בשנה האחרונה עם אלבום מוצלח, תלתלים אייקונים ומערכת יחסים מסובכת עם הוריה, שעלו לכותרות במספר הזדמנויות שונות. רק לאחרונה נודע כי אביה, הזמר אבי טולדנו, ביקש שיגנזו את הצילומים בהשתתפותו בעונה החדשה של "מחוברים", בה משתתפת הזמרת. כעת, בקטע מתוך הסדרה, מדברת טולדנו על היחסים המורכבים עם אביה. 

ליהי טולדנו על הקשר המורכב עם אביה, אבי טולדנו (צילום :באדיבות HOT וקודה תקשורת)

"כתבתי שיר שקוראים לו 'אבא' והוא על הגירושים של ההורים שלי ועל היחסים הלא פשוטים שיש לנו מאז, לי ולאבא שלי", אומרת טולדנו הבת בפגישה עם המפיקים איתם היא עובדת על השיר. 

"כל השיר הזה הוא שיר על עצב, על זאת שמרגישה שהיא הרסה את המשפחה שלה או הרסה לאבא שלה. זה שיר על אחריות מאוד גדולה שהיתה על ילדה מאוד קטנה. כל הפזמון הזה הוא פזמון של ילדה שלא רוצה לנטוש את אבא שלה אבל היא גם רוצה", חושפת הזמרת בכאב. 

ליהי טולדנו, חגית לוי טולדנו (צילום: רפי דלויה)
ליהי טולדנו, חגית לוי טולדנו (צילום: רפי דלויה)

במהלך שיח על הטקסט של השיר, נשאלת טולדנו האם היא רוצה להשאיר את המילים "רוצה ונוטשת" וזו עונה: "אני רוצה את ה'רוצה ונוטשת'. כי להגיד לו כאילו רק תלטף אותי שניה, אני הולכת, רק ללטף לשניה ואז הכל נשבר, הבית שלי מתפרק. העיניים כבדות אני רוצה ונוטשת...".

"אני רציתי לעזוב אותו. בגלל זה אני התפלפתי. מבאס אותי שזה כל כך מורכב כי הייתי רוצה שלא יהיה קשר כל כך מורכב, להפך, שנחגוג את זה שאני כל כך דומה לו בכל כך הרבה דברים, שאני ממשיכה אותו", הוסיפה הזמרת על הקושי.  

ליהי טולדנו ואביה אבי טולדנו (צילום: רפי דלויה)
ליהי טולדנו ואביה אבי טולדנו (צילום: רפי דלויה)