הילה נחשון הייתה מפורסמת עבר שכיכבה זמן רב על המסך כדוגמנית ומגישה, אך בשנים האחרונות היא נעלמה לגמרי מאור הזרקורים ומהפריים טיים. אחרי לא מעט מערכות יחסים יציבות הכוללות ילדים וגירושים, ביניהם מהכדורגלן אסי דומב, הדוגמן בדימוס יהונתן כהן ואייל חסיד, נחשון אמא לשניים, עברה להתגורר במושב קדימה ופצחה בהרצאות על חייה. 

אחרי תקופה ארוכה שלא שמענו ממנה, נחשון פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה פוסט בו היא מסבירה מה עבר עליה בתקופה האחרונה, ופירטה את השלבים שעזרו לה לצאת מהימים הקשים. "אז לא. לא הכל היה אחלה בחודשיים האחרונים", כתבה נחשון והוסיפה: "כאבתי ונפגעתי, התאכזבתי וכעסתי… מצאתי את עצמי עומדת בפני כמה צמתים, בפני הצורך הבלתי נמנע לקבל החלטות קשות. 'אני של לפני כמה שנים' קרוב לוודאי שהייתה 'מאבדת את זה', אבל לא, זאת לא אופציה. זה פשוט לא יכול לקרות יותר, במשמרת של הגרסה המחושלת שאני, היום. למה? כי אני בוחרת לא לסבול".

הילה נחשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הילה נחשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך עברה נחשון שלב אחר שלב וסיפרה על המחשבות והתובנות שעלו בראשה בעקבות החוויות שעברה והבחירה לצאת מהחיים התובעניים של תעשיית הבידור. "חמישה צעדים. בלי דרמות מיותרות. בשליטה. וכמו שאופירוש אומרת 'ב -בי -טחון!'״

לסיכום הסבירה: "לא הכל היה מדהים בחודשיים האחרונים, אבל החיים זה לא אינסטגרם, לא הכל אמור להיות מדהים כל הזמן. יש לפעמים ערפל או חושך שמטשטשים את הדרך… אני יודעת מנסיון אישי (והיום גם מקצועי), שהתשובות נמצאות תמיד אצלינו. שיש כלים ודרכים להגיע אליהן גם אם נדמה לנו שאין לנו מושג… שלא תמיד אנחנו יכולים לצפות את מה שיקרה לנו, אבל מה נעשה - ולמה נהפוך אחרי שקרה,
זה כבר לגמרי שלנו. לסמוך על עצמינו זה עניין שדורש תרגול, והוא דורש היפרדות מהסבל ומהקורבנות - הוא דורש אומץ, אמונה ואופטימיות.
תתרגלו אותם. הכל יכול להיות גם אחרת, אני אחת שיודעת. כי בחיים ״הקושי הוא בלתי נמנע, אבל הסבל, לא הכרחי״.