אמש בראיון לערוץ 13 חשפה נויה אריאלי, כוכבת הריאליטי "אהבה חדשה", סוד כמוס ששמרה לעצמה. נויה ניהלה לפני כשש שנים מערכת יחסים עם שי אביטל, סוכן הדוגמניות לשעבר, שנאשם כידוע בעבירות מין בנשים.

נויה הייתה בת 21 בתחילת הקריירה שלה בדוגמנות כשהכירה את אביטל, והשניים ניהלו קשר רומנטי של כחמישה חודשים. כעת כותבת כוכבת ריאליטי השידוכים על התחושות הקשות שחוותה לאורך השנים ועל אלו שעולות בה בכל פעם ששמו מוזכר במהדורות.

נויה אריאלי, אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)
נויה אריאלי, אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)

"הרבה שנים לא דיברתי על מה שהיה כי התביישתי, הדחקתי, הכחשתי, וזה לא הספיק לפגוש אותי בכל מיני נקודות בחיים שלי ומבלי לשים לב זה השפיע עליי גם כשחשבתי ששמתי את זה מאחוריי. ובכל כתבה שמתפרסמת עליו כיווץ בבטן, ופתאום סרטון שלי איתו נכנסת לאירועים וכבר עברו שש שנים. ואנשים לא מפסיקים לשאול, ואיך אני עכשיו מסבירה למה ילדה בת 21 יצאה עם סוכן דוגמניות בן 40. ומה חשבתי שלא חלק מחיי יותר שוב נוכח יותר מתמיד".

עוד שיתפה על האומץ לחשוף את הסוד ועל ההקלה שהיא חשה בתמורה: "היה לי קשה לדבר על מה שהיה, אבל אני מודה שזה הדבר הכי אמיץ שעשיתי בחיי, ועשיתי את זה בשבילי, עצמי. כי פעם ראשונה אני מרגישה באמת באמת משוחררת ממה שהיה".