בזמן שהנציגה שלנו לאירוויזיון, נועה קירל, כובשת את ליברפול, הפרזנטורית של "אינטימיה" אנה ארונוב הצטלמה לקמפיין קיץ 2023 ועשתה לה מחווה מעניינת. לטובת הצילומים הוצבה הקופסה שנחשפה לפני מספר ימים בחזרתה של קירל, ממנה תתחיל את הופעתה באירוויזיון.

במסגרת הקמפיין הצטלמה ארונוב בלוקים שונים מקולקציית הקיץ, כשהיא בתוך הקופסה המוארת, ומבצעת תנועות בולטות מההופעה של נועה. במהלך הצילומים תפסנו את ארונוב לראיון ב-TMI ושאלנו אותה מה דעתה על ההופעה של קירל ומה דעתה על הביקורת על כך שהיא לא באמת רוקדת בביצוע ל"יוניקורן" אלא בעיקר נשכבת על הרצפה ופותחת רגליים, כפי שאמר שי גולדשטיין. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אנה ארונוב על הביקורת לריקוד של נועה קירל לאירוויזיון (צילום: יח"צ)

מצלמים הפעם בהשראת האירוויזיון. את צופה קבועה?
"האמת שלא כזה. אני לא יכולה להגיד שהייתי צופה אדוקה כל השנים. השנה, משהו בנועה שכולנו כל כך בעדה ורוצים בהצלחתה, אני מרגישה שזה מאסט. כמו ישראלית טובה בא לי להיות שם, להצביע לה, להרים לה ולהנות מההופעה המטורפת שהיא הולכת להכין לנו". 

מה דעתך על ההופעה של נועה? 
"אמאלה, אמאלה. איזה תותחית היא. אני לא יודעת אם אנשים לגמרי מבינים מה היא מצליחה לעשות שם. ריקוד ברמה מטורפת ולהצליח לשיר גם אחרי מה שהיא עושה שם פיזית. זה שואו אחד גדול שאיזה כיף שהיא הנציגה שלנו. זו גאווה גדולה של המדינה". 

כרקדנית ושופטת ב"רוקדים". יש אנשים שהביעו ביקורת על זה שהיא לא באמת רוקדת אלא נשכבת ופותחת רגליים. מה דעתך?
"שיבואו אליי. כל מי שיש לו ביקורת שיבוא אליי, אני אסביר כמה זה מאתגר וקשה. זה שבועות אם לא חודשים של אימונים מטורפים, וגם אז לא כל אחד יצליח לעשות את מה שהיא עושה. בטח ובטח שזה קורה תוך כדי שיר. זה לא ריקוד מנותק מהמציאות, אני נותנת עשר".

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אנה ארונוב (צילום: לידור חדידה)
אנה ארונוב (צילום: לידור חדידה)


עונה חדשה של רוקדים מתחילה בקרוב. יש לך כבר הימורים למקום הראשון?
"לא, אין לי הימורים. מה שאני יכולה להגיד זה שהולכת להיות עונה מטורפת. רקדנים מטורפים ויש לא מעט הפתעות". 

שותפתך לשולחן השופטים יוצאת עם סטטיק. מפתיע, לא?
"זה לא שלי. אני לא חושבת שממקומי לדבר על זה. אני רוצה לאחל בהצלחה ושיהיה להם בכיף. תהנו, תאהבו ותעופו על החיים וזה ממש לא ענייננו". 

אנה ארונוב (צילום: לידור חדידה)
אנה ארונוב (צילום: לידור חדידה)