שבוע חלף מאז העפילה נועה קירל למקום השלישי והמכובד באירוויזיון עם הופעה מוצלחת, מאז הספיקה לקחת ברייק מהכל ולנפוש עם חברות בקפריסין. אחרי התעסקות קצרה בבגד הים שלה והלוק המחוטב, אמש (מוצ"ש) החזירה הזמרת את הפוקוס לתחרות האירופאית ואחרי עשרה חודשים של עבודה קשה, וכשכל זה כבר מאחוריה, היא מסכמת את החוויה. 

View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

בפוסט ששיתפה היא כתבה: "לקח לי כמה ימים לסכם את הטירוף שחוויתי שנקרא אירוויזיון. לעכל אני לא חושבת שאצליח מתישהו. הודיעו לי שנבחרתי לייצג את מדינת ישראל ביולי 2022, עברו עשרה חודשים והנה אני, נועה הקטנה מרעננה, עומדת עם דגל ישראל על בימת האירוויזיון, מסתכלת מסביבי ולא מאמינה שאני נמצאת שם".

"עבדתי קשה, התרגשתי, שמחתי, בכיתי, נפלתי, כאבתי. אבל בעיקר התגאתי. התגאתי לייצג מדינה שלמה ולדעת שכולכם מאחוריי. הרגשתי את האהבה והתמיכה שלכם עד ליברפול. התגובות שאני מקבלת מכם מהרגע שזה התחיל מרגשות אותי ומחממות לי את הלב... הזדמנות לומר לכם תודה. על החיבוק שאני מקבלת. על הפירגון, האהבה, התמיכה, העזרה בהצבעות. הלכתם איתי יד ביד וזו תחושה שלעולם לא אצליח להסביר".

"יצאתי למסע הזה עם משלחת החלומות שהיו שם בשבילי ולמעני לכל צורך קטן או גדול ככל שהיה" עוד הוסיפה תודות לכל העוסקים במלאכה ביניהם הסוכן רוברטו בן שושן, ערוץ כאן 11, היוצר דורון מדלי, היח"צ שיר פינטו, משפחתה ובן זוגה תומר הכהן "שדאג תמך והכיל",  וסיימה עם הדברים: "ושוב, תודה לכם ועליכם. הייתה לי הזכות לייצג את מדינת ישראל".