אייל גולן דיבר הערב על הבמה כשהופיע באצטדיון בלומפילד בתל אביב מול עשרות אלפי אנשים בקהל, והתייחס לביטול האישום נגדו לאחר שתיק "משחקי חברה" נסגר.

הפרקליטות קבעה: תיק החקירה החדש נגד אייל גולן נסגר
קאמבק רשמי? אייל גולן ודניאל גרינברג בתמונת שבועות משפחתית

״אני אוהב אתכם מאוד, בזכותכם אני רוצה להגיד כמה מילים שיושבות עליי כבר עשר שנים", אמר גולן, "עשר שנים בהן שתקתי, תמיד הקפדתי לא לערבב בין המוזיקה ובין חיי האישיים. מגיע לכם לדעת עברתי עשור קשה מאוד. מבחוץ אני נראה חזק אבל תדעו שבהרבה מקרים זו הייתה מסכה, ימים קשים, לילות בלי שינה ובעיקר כאב חזק בלב מול הילדים שלי ומול אמא שלי. עברתי משפט שדה, אמרו וכתבו דברים נוראיים ללא קשר למציאות. לא עשו לי שום הנחות, אני בתוך תוכי תמיד ידעתי את האמת וגם אתם ידעתם". 

״בשבוע שעבר זה סוף סוף קרה באופן מוחלט כשהכל נגמר, ובפעם השנייה ובאופן סופי הצדק ניצח", הוסיף, "היו הזדמנויות בעבר לסגור את הכל אבל לא הסכמתי לוותר על האמת שלי. מגיע גם למשפחה שלי וגם לקהל שלי לדעת את האמת, אני מבקש לנצל את הבמה הזאת הערב בעיקר בכדי להודות לכם, כן לכם. סליחה שהקשתי עליכם להיות איתי ולאהוב אותי, אתם לא הפסקתם לאהוב הכי חזק שרק אפשר".

לסיום אמר גולן: "לא ויתרתם עליי, נלחמתם והגבתם, הצבעתם ברגליים, הופעה אחרי הופעה. לא נשאר כסא אחד פנוי בשום מקום. הטעם של חיי זה לשיר ולשמח אתכם. לנצח אוקיר לכם תודה על כמה מה שאתם עושים בשבילי, אתם מחזקים אותי ואני אוהב אתכם״.