ביום המשפחה חוו משפחת זוארץ טרגדיה כשאביו של המנחה גיא זוארץ הלך לעולמו. כעת משתפת אשתו יעל בר זוהר בקושי שלהם עם האובדן. "אתמול נכנסתי לחדר שינה וראיתי את גיא עם עיניים אדומות, שאלתי אותו מה קרה. ואז הוא אמר: 'אבא שלי'. זה הספיק בשביל לפרק אותי גם ולהצטרף לדמעות. ואז הוא סיפר לי על השיחה שלו עם ליה. באמצע הסיפור היא אמרה: 'היו לי עם סבא רק שבע שנים, לך היו 50'. 'נכון', אני אומר לה: 'אבל היו לך איתו המון רגעים נפלאים של צחוק, של שמחה, הוא מאוד אהב אותך, הוא קרא לך ליאונה'".

"'נכון. אתה מתגעגע אל סבא?', 'בטח כל יום אני חושב עליו'. 'ואתה בוכה לפעמים?' - 'כן, אני בוכה כל יום'. 'מתי אתה בוכה אבא?'. 'לא יודע, זה פתאום מגיע והולך'. 'ליה שלי סבא איתנו כל הזמן, בכל רגע וכשאת חושבת עליו, תדעי שהוא איתך שומר ומחזק אותך מלמעלה ואת רוצה לבכות זה ממש בסדר כי עמוק בפנים הלב שלך שמח, שהיה לך סבא כזה מהמם'", סיפר זוארץ לבר זוהר על השיחה עם בתו. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אביו של גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביו של גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"היא זכתה בסבא מהאגדות כי אין ולא יהיה כמוך לעולם. גיא זכה באבא מהחלומות וגם אני זכיתי, איזה מזל שזכיתי בך ממי שלי. מתגעגעת אליך נורא ולא מצליחה לעצור את הדמעות", כתבה בר זוהר ושיתפה תמונה של בעיניים דומעות. עוד הוסיפה : "מנסה לאסוף את עצמי, מזכירה לעצמי שזיגי איש יוצא דופן באופטימיות שלו. 'הכל ורוד', 'העולם מצחיק אז צוחקים', 'תאמיני תאמיני', אלא היו המשפטים שלו. תמיד אמרתי לו שייתן לי את זה, אברהם אבינו שלי. הלוואי שתשלח לנו סימנים שנדע שאתה בטוב", כתבה בר זוהר.

יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)