לפני כשבועיים איבד המנחה גיא זוארץ את אביו ניסים ז"ל, שהלך לעולמו בדיוק בחגיגות יום המשפחה. זוארץ, שהיה קשור מאוד לאביו והיה נוהג לקבל ממנו את ברכת הדרך ותפילה בכל פעם שיצא לצילומי "הישרדות", שיתף בתום השבעה את הכאב וכתב: "אנחנו צריכים ללמוד ללכת מחדש, בלי אבא שיחזיק לי את היד, בלי אבא שילחש על אוזני, בלי אבא שיניח את ידו לברך אותי". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כעת, גם יעל בר זוהר שראתה בחמה את האבא השני שלה, משתפת על הימים הקשים שעוברים על המשפחה ועל בעלה היקר בעקבות האובדן. "אהוב שלי. ימים עצובים עוברים עלינו. לא חשבנו לרגע שזאת תהיה המציאות, בטח לא עכשיו. אבל כנראה שכל הקלישאות נכונות ואנחנו יכולים לתכנן תוכניות ובסוף מי אנחנו, לא יודעים ולא קובעים כלום".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בהמשך הוסיפה: "אבא זיגי נפטר רגע לפני כניסת חודש אדר, אולי כי הוא רצה לשחרר כדי שאנחנו נוכל לשמוח. למרות שבלעדיו זה לעולם לא יהיה שמח. הוא היה האור בהתגלמותו. בחג הזה. בחודש הזה שאומרים לנו לשמוח - זאת תזכורת לשמוח ב-'יש'. להוקיר תודה על כל פיסת אלוהים קטנה שיש לנו".

לבסוף סיכמה את הפוסט הכואב עם גישה אופטימית ופנים קדימה: "מאחלת לנו שנעבור גם את הימים הקשים שהחברה שלנו עוברת.. שנהיה טובים אחד לשני. קשובים. רגישים ונהיה מאוחדים. כי יש לנו רק אותנו. אז אין לנו את הפריבילגיה למשהו אחר. הלוואי שהחודש הזה יביא גם בשורות טובות יותר".