הבוקר (שלישי) דווח כי כוכבת הילדים מיכל הקטנה שלחה מכתב תביעה נגד המפיקה הידועה מעיין צלנר על סכום של 600 אלף שקלים בגין פגיעה בפרטיותה והפרת חוזה עימה למופעי הקיץ ומופע חנוכה. אלא שכעת הפרשה הולכת ומסתעפת, ול-TMI נודע בבלעדיות כי במקביל לתביעה ששיגרה הכוכבת וטרם התקבלה אצל המפיקה, גם המפיקה ובאי כוחה עומלים בימים אלה על תביעה נגד מיכל הקטנה. זאת לאחר שהכוכבת לטענתם היא זאת שהפרה את החוזה עליו היא חתומה וביטלה את מופעי החנוכה בניגוד לכתוב בהסכם.

למי שלא מעורה בפרטים, כוכבת הילדים חתמה על חוזה עם המפיקה מעיין צלנר, שידועה שנים בתעשייה כמי שעובדת עם אומנים גדולים. במסגרת החוזה חתמו הצדדים כי מיכל הקטנה תופיע בתפקיד ראשי בהצגה "גשם של סופגניות" בחנוכה עבורו תקבל 450 אלף ש"ח, ובחודשי הקיץ בהצגה "טרזן וג'ין" עבורו תקבל 500 אלף שקלים.

מיכל הקטנה (צילום: שוקה כהן)
מיכל הקטנה (צילום: שוקה כהן)

אלא שעל פי מכתב התביעה ששלחה מיכל ויצמן, המפיקה ביטלה את מופעי הקיץ ובעקבותיו ביטלה מיכל הקטנה את החוזה להצגה בחנוכה, וכעת דורשת הקטנה פיצוי על הביטול וההפסדים הצפויים. אלא שלכל מטבע יש שני צדדים ומצידה של צלנר הדברים נראים אחרת. לטענת צלנר מיכל הקטנה היא זו שהפרה את החוזה וביטלה את השתתפותה בהצגת חנוכה וכי ההצגה בקיץ נדחתה לשנה הבאה אך ורק בגלל אילוצי לו"ז  של של כוכבת הילדים.

מעיין צלנר ובאי כוחה מסרו: "מסיבות השמורות עם מיכל היא החליטה לנסות לבטל חד צדדית את הסכם חנוכה בטענות שנשמעו לראשונה אי פעם רק במכתב מטעם בא כוחה. למותר לציין כי כל טענותיה של מיכל מצוצות מהאצבע ולא מוכרות לצלנר הפקות. במקביל ולפי פרסומים בתקשורת הופתענו לגלות כי היא החלה לפנות למפיקים של הפקות מקבילות ולהציע את עצמה לחנוכה. גם הטענות על מכירת כרטיסים להצגה שבוטלה מופרכות ולראייה למרות שצלנר הפקות ביקשה ממיכל קטנה מספר רב של פעמים לשלוח לה דוגמאות לאמור בטענותיה עד כה לא נשלחה אפילו דוגמא אחת לרפואה".

מטעמה של מיכל הקטנה נמסר: "כל הטענות מובאות בתביעה. מיכל הקטנה תמשיך להופיע ולשמח את ילדי ישראל".

מעיין צלנר (צילום: טל חמדי)
מעיין צלנר (צילום: טל חמדי)