אחרי תביעת הענק של מיכל הקטנה, כעת, על פי הפרסום הראשון של מערכת "ערב טוב", הכוכבת ליהיא גרינר הגישה כתב תביעה בסך שני מיליון שקלים נגד שותפתה, רוית שור, במותג המחטבים "באני טאמי". גרינר שכזכור יצאה כנגד גלית גוטמן בהתבטאותה נגד העדה החרדית, סיפרה בראיון ל-TMI על התביעה: "אני לא עזבתי. זה מותג שלי, אני המצאתי את 'באני טאמי', אבל בקרוב תשמעו הרבה".

לפני כחודשיים כאמור נחשף כי גרינר, שפרסמה בשנים האחרונות את מותג המחטבים שבבעלותה, נמצאת בסכסוך עסקי עם שותפתה לשעבר, אז עוד סירבה להגיב ואמרה שזה נושא רגיש מדי. אלא שכעת היא הגישה כתב תביעה ולטענתה של גרינר, מזה כשש שנים היא לא קיבלה את רווחי החברה וכל הרווחים הגיעו רק לשותפתה. בכתב התביעה שהגישה גרינר באמצעות עורכת דינה נירה ידין, נטען כי שותפתה לשעבר התחזתה לגרינר וכי העסק הניב פירות רבים של מיליוני שקלים, בעוד גרינר לא זכתה להנות מהפירות הללו. 

ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)
ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)

עוד נטען כי הנתבעת גזלה את כל רווחי העסק, תוך התחזות וגניבת זהות והונתה את גרינר לאורך שנים, מה שהביא את התובעת להפסדים וקשרי חברות יקרים שסכסכה לה הנתבעת בהתנהלותה. ״התביעה מגוללת מסכת ניצול אכזרית המשתרעת על פני שש שנים בהן גרינר יצרה עסק גדול למחטבי גוף ומחוכים, והביאה את העסק לתודעה ציבורית רחבה״, נכתב. כמו כן, שותפתה של גרינר הסירה את פרסומי השותפות איתה באתר ובאינסטגרם, ולטענתה גרינר היא לא הבעלים של העסק.

ליהיא גרינר מסרה ל-TMI: "חייב להיות צדק, חייב״.